روسیه در طول جام جهانی 2018 میلیون ها بار مورد حمله سایبری قرار گرفت

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه در طول جام جهانی 2018 میلیون ها بار مورد حمله سایبری قرار گرفت
روسیه در طول جام جهانی 2018 میلیون ها بار مورد حمله سایبری قرار گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، در دیدار با نمایندگان کارکنان امنیتی این مسابقات گفت؛ در طول مسابقات جهانی، خدمات ویژه روسیه تقریبا 25 میلیون حملات سایبری را دفع کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از کارمندان استخبارات روسیه و خارجی تشکر کرد و گفت که 126 نماینده از 55 سرویس ویژه و سازمان های نظم عامه 34 کشور برای تامین امنیت بازی های جام جهانی اشتراک ورزیده بودند.
رهبر دولت خاطرنشان کرد که مهمانان جام جهانی فوتبال و شهروندان روسیه کاملا احساس امنیت می کردند و برعلاوه مهمانان خارجی و خود روسان با قیودات مواجع نشدند.
پوتین گفت: «مردمانی که به کشور ما آمدند، کاملا با خیال راحت بین شهرها و در کل کشور رفت و آمد می کردند و همچنین در محلات گردهمآیی هواداران، مسابقات تیم های مورد علاقه خود را به خاطر ارام تماشا می کردند».

فرانسه قهرمان جام جهانی روسیه شد - اسپوتنیک افغانستان
فرانسه قهرمان جام جهانی روسیه شد

قابل یادآوری است، مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 جون تا 15 جولای 2018 در 12 استدیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ و لوژنیکی مسکو برگزار گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала