پوتین و ترامپ به همدیگر هدیه خواهند داد؟

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین و ترامپ به همدیگر هدیه خواهند داد؟
پوتین و ترامپ به همدیگر هدیه خواهند داد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه ، در مورد تبادل هدایا میان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و همتای امریکایی او در نشست هلسینکی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی رسمی رئیس جمهور روسیه در صحبت با خبرنگاران دراین مورد گفت: در نشست رهبران روسیه و ایالات متحده امریکا، تبادل هدایا ممکن است صورت گیرد، اما این موضوع مهم نیست.
پسکوف در پاسخ به سوال روزنامه نگاران که آیا رهبران روسیه و ایالات متحده به همدیگر هدیه خواهند داد گفت: بطور دقیق نمی توانم دراین مورد صحبت کنم، اما تبادل هدایا پیش بینی شده. او گفت، موضوع مهم این است که رهبران روسیه و ایالات متحده امریکا، ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ برای برگزاری این نشست با هم توافق نمودند.
لازم به ذکر است روساس جمهور روسیه و ایالات متحده امریکا امروز" دوشنبه" در هلسینکی، پایتخت فنلاند با یکدیگر ملاقات خواهند کرد. این نشست به میزبانی رییس جمهور فنلاند برگزار می‌شود.
دفتر ریاست جمهوری فنلاند اعلام کرد، ساولی نینیستو، رییس جمهور فنلاند، نیز، به طور جداگانه ملاقات‌های دوجانبه با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رییس جمهورامریکا خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала