ترامپ: پوتین در نشست هلسینکی بسیار " قاطع" بود

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: پوتین در نشست هلسینکی بسیار " قاطع" بود
ترامپ: پوتین در نشست هلسینکی بسیار  قاطع بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده پس از نشست هلسینکی، نظرش را در مورد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تغییر داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در مصاحبه با این شبکه خبری گفته است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست هلسینکی، بسیار " قاطع" بود.

رئیس‌جمهوری امریکا پس از پایان این نشست که حدود دو ساعت به طول انجامید، تصریح کرد که نشست دوجانبه «شروعی خوب» بوده است.
او در پاسخ به این که نشستش با پوتین در این دو ساعت چگونه بوده است، اظهار کرد: فکر می‌کنم شروع خوبی است؛ شروعی بسیار بسیار خوب برای همه.
ترامپ و پوتین به همراه دو مترجم تنها افرادی بودند که در این نشست حضور داشتند. بر اساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پس از این نشست، نشست دیگری آغاز شد که در آن علاوه بر روسای جمهوری، گروهی از مقام‌های ارشد دو طرف نیز حضور دارند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در گفتگو با فاکس نیوز گفت: «از نظر من مهمترین مساله کنونی پیش رو مسئله هسته‌ای است. اوباما رئیس جمهور سابقامریکا می‌گفت، بزرگترین مشکل ما گرم شدن زمین است با این حال من می‌گویم که بهبود مناسبات هسته‌ای بزرگترین مساله پیش روی ما است که میزان فوریت آن نیز پنج میلیون برابر بیشتر است.امریکا و روسیه نود درصد تسلیحات هسته‌ای جهان را در اختیار دارند.»

"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه گفت که در مذاکرات روز دوشنبه وی با "دونالد ترامپ" رئیس جمهور امریکا به موضوعات مهمتری از آن چیزی که انتظار داشت پرداخت.
پوتین گفت که در این دیدار درباره تمام مشکلات منافع دوجانبه از جمله اوضاع در سوریه و تمام منطقه و بحران اوکراین گفتگو شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала