ترامپ: رسانه ها تلاش کردند نشست هلسینکی را" بدنام" سازند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: رسانه ها تلاش کردند نشست هلسینکی را" بدنام" سازند
ترامپ: رسانه ها تلاش کردند نشست هلسینکی را بدنام سازند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ که به خاطر دیدارش با همتای روس خود در فنلاند به شدت مورد انتقاد قرار گرفته، رسانه‌ها را به خاطر پوشش خبری "ناعادلانه" این نشست مورد سرزنش قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ" رئیس جمهور امریکا طی پیامی در توئیتر به انتقادها درباره دیدارش با "ولادمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه پاسخ داد و نوشت: دیدار میان رئیس جمهور پوتین و خودم موفقیت بزرگی بود البته به جز در رسانه های جعلی.
وی در یکی از توئیت‌هایش در واکنش به نوع پوشش خبری رسانه‌ها از این دیدار به انتقاد از رسانه‌ها پرداخت و نوشت: با اینکه در بروکسل با مقام‌های ناتو نشست خوبی داشتم و پول زیادی به دست آوردم اما دیدار و نشستم با پوتین از آن هم بهتر بود. اما متاسفانه آنطور که باید این نشست در فنلاند گزارش نشد. اخبار جعلی، احمقانه هستند!
رئیس جمهور امریکا در توئیت دیگری به اقتصاد ایالات متحده اشاره کرده و آن را بزرگ جلوه داد و نوشت: اقتصاد امریکا بیش از هر زمان دیگری قدرتمند است.
شایان ذکر است که، در تاریخ 16 جولای،ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در ملاقات در پایتخت فنلند، گفتگوهای دوجانبه انجام داده اند.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درمورد مذاکرات با دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا گفت: مذاکرات در فضای باز و کاری صورت گرفت و مذاکرات بسیار موفقانه و مفید بودند.
مذاکرات پوتین و ترامپ به‌شمول گفتگوهای شخصی شان، به مدت 3 ساعت و 50 دقیقه طول کشید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا: دیالوگ مسکو و واشنگتن برای ایالات متحده امریکا، روسیه و تمام جهان مهم است.
رئیس جمهور امریکا خاطر نشان ساخت که روابط ایالات متحده امریکا و روسیه هیچگاهی بدتر از روابط فعلی نبوده است، اما پس از دیدار امروزی تغییر در وضعیت آغاز شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала