مصاحبه پوتین با فاکس نیوز بیش از سه میلیون بیننده داشت

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر مصاحبه پوتین با فاکس نیوز بیش از سه میلیون بیننده داشت
مصاحبه پوتین با فاکس نیوز بیش از سه میلیون بیننده داشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گفته آژانس نیلسن، بیش از سه میلیون نفر مصاحبه هایی روسای جمهور روسیه و ایالات متحده را تماشا کردند که در روز دوشنبه پس از نشست هلسینکی پخش گردیده بود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده نخستین ملاقات همه جانبه خود را در روز دوشنبه در مورد روابط دوجانبه و مسائل جهانی برگزار کردند. پس از این ملاقات، هر دو رهبر با خبرنگاران فاکس نیوز کریس والاس و شان هانتی مصاحبه انجام دادند.
به نقل از فوربس، کانال تلویزیونی فاکس نیوز مصاحبه اختصاصی با رهبر روسیه را منتشر کردند.
مصاحبه پوتین با فاکس نیوز بیش از 3.2 میلیون بیننده داشت. مصاحبه حضوری دونالد ترامپ، که سه ساعت بعد پخش شد، 3.63 میلیون نفر بیننده داشت. این تعداد بیننده رکورد محسوب می شود.
ترامپ پس از دیدار با پوتین در هلسینکی گفت: " من معتقدم که ما دیداری عالی را پشت سرگذاشتیم."
رئیس کاخ سفید افزود که او و پوتین به نتایج مهمی دست یافتند.
ترامپ افزود که نتایج این دیدار به اسرائیل هم مربوط می شد و ادامه داد: " ما مسائل بسیاری را بحث و بررس کردیم از جمله گسترش تسلیحات هسته ای ، جنگ و صلح، اقتصاد، سوریه، اوکراین. ما مسائل بسیاری را مطرح کردیم."
ترامپ پیشتر دیدار با پوتین را آغازی خوب نامید. به گفته ی وی واشنگتن خواستار دوستی، صلح و همکاری با مسکو است. وی همچنین ابراز امیدواری نمود که دیدار با رئیس جمهور روسیه به طور مرتب برگزار شود.
پس از سرد شدن روابط میان امریکا و روسیه به اتهام دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آنکشور این تخستین دیدار رهبران دو کشور بود که روز دوشنبه در کاخ ریاست جمهوری هلسینکی برگزار شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала