زمان معرفی گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ معلوم شد

© REUTERS / Kim Hong-Jiزمان معرفی گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ معلوم شد
زمان معرفی گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ معلوم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت کوریایی در نظر دارد یک گوشی انعطاف‌پذیر و تاشو را در سال 2019 روانه بازار کند. تاکنون اطلاعات بسیار اندکی در رابطه با این گوشی نوآورانه به بیرون درز کرده که البته مطابق انتظار هنوز سامسونگ هیچ کدام از آن ها را تأیید نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Wall Street Journal، شرکت سامسونگ در نیمه اول سال 2019 یک گوشی هوشمند با یک صفحه انعطاف‌پذیر و تاشو را روانه بازار می‌کند.
به گفته این این روزنامه، گوشی مذکور اندازه‌ای هفت اینچی داشته و در اوایل سال 2019 رونمایی خواهد شد که این برهه زمانی مصادف با برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا اسپانیا است. همچنان منبع دیگر این نکته را نیز تأیید کرده که نام نهایی محصول گلکسی ایکس (Galaxy X) خواهد بود. این طور که به نظر می رسد، این روزها استفاده از حرف X در بین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند باب شده است و همه سعی دارند محصولی با این پسوند روانه بازار کنند!

سامسونگ در حال حاضر رقابت سختی با کمپانی چینی هواوی دارد و هر دو در تلاش استند تا عرضه اولین گوشی انعطاف‌پذیر را به نام خود ثبت کنند. پیش از این رئیس بخش موبایل سامسونگ، آقای DJ Koh، از برنامه‌های این شرکت برای عرضه یک گوشی انعطاف‌پذیر از سری گلکسی خبر داده و اعلام کرده بود که انتظار می‌رود این محصول در آینده ای نزدیک روانه بازار شود.
در حال حاضر سامسونگ خود را برای رونمایی از جدیدترین پرچمدار سری نوت یعنی گلکسی نوت 9 در اوایل ماه اگست آماده می‌کند و پس از عرضه این محصول احتمالاً خبرهای بیشتری در رابطه با گلکسی ایکس خواهیم شنید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала