ایتالیایی‌ها، پوتین را "رهبر آینده" می‌خوانند

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر ایتالیایی‌ها، پوتین را "رهبر آینده" می‌خوانند
ایتالیایی‌ها، پوتین را رهبر آینده می‌خوانند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نتیجه یک نظرسنجی در ایتالیا، مردم این کشور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را "رهبر آینده" نامیده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه ایتالیایی La Repubblica، براساس نتایج تحقیقاتی که موسسه ایتالیایی Demos-Coop انجام داده است، ایتالیایی‌ها ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را رهبری برای آینده نامیده اند.

علاوه بر بخش اساسی، این تحقیقات همچنان شامل بخش "چشم‌انداز آینده" می‌باشد که در آن دیدگاه اشتراک‌کنندگان نظرسنجی در رابطه با چشم‌انداز سیاست بین‌المللی انعکاس داده شده است.

چنانکه روزنامه ایتالیایی می‌نویسد، اکثریت ایتالیایی‌ها ملتی را که نسبت به دیگران به آنها نزدیک می‌باشد، اسپانیایی‌ها را انتخاب کرده اند، در حالیکه روس‌ها در جایگاه دوم قرار دارند.

مژده پوتین به هواداران فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
مژده پوتین به هواداران فوتبال

به نظر اشتراک‌کنندگان این نظرسنجی، روابط ایتالیا بیشتر از همه با فرانسه خوب نیست. در مقاله آمده است که موضع رهبری فرانسه در قبال مهاجرین، باعث بوجود آمدن چنین دیدگاه در بین ایتالیایی‌ها شده است.

به نظر اکثریت ایتالیایی‌ها، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، رهبری است که نسبت به دیگران قابل احترام می‌باشد. همچنان بخش بزرگی از اشتراک‌کنندگان، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را رهبر آینده نامیده اند. چنانکه روزنامه نوشته است، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در بین ایتالیایی‌ها شهرت و محبوبیت ندارد.

به عقیده این افراد، در حال حاضر رهبران روسیه و امریکا نقش اصلی را در اروپا بازی می‌کنند و سیاستمداران اروپایی نقش ناظرین را دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала