چگونه ترامپ «بدترین دشمن» پوتین می شود؟

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر چگونه ترامپ «بدترین دشمن» پوتین می شود؟
چگونه ترامپ «بدترین دشمن» پوتین می شود؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا گفت، اگر پس از گفت و گو با رئیس جمهور روسیه پیوندهای مان با کشور روسیه خوب نشود، او «بدترین دشمن» رهبر روسیه خواهد شد.

آرنولد شوارتزنگر: ترامپ مانند ماکارونی آب پز بود - اسپوتنیک افغانستان
آرنولد شوارتزنگر: ترامپ مانند ماکارونی آب پز بود
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی CNBC گفت:- "من بدترین دشمن ولادیمیر پوتین خواهم شد، اگر پس از گفت وگو پیوندهای امریکا و روسیه خوب نشود".

این سخنان را دونالد ترامپ در حالی می گوید، که سیاستمداران امریکا و مردم امریکا از روش مذاکره دونالد ترامپ با ولادیمیر پوتین انتقاد کرده و می گویند، که او تنها سخنان پوتین را تایید می کرد.

آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه و فرماندار پیشین کالیفرنیا گفت، که دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا مانند ماکارونی کوچک در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در هلسینکی نمایان شد.

او گفت: رئیس جمهور دونالد ترامپ، من اکنون که کنفرانس مطبوعاتی شما را با ولادیمیر پوتین دیدم واقعا شرم آور بود. شما همانند ماکارونی آب پز کوچک ایستاده بودید، همانند یک هوادار. من از خودم پرسیدم که اکنون شما می روید و از او درخواست امضا یا گرفتن عکس سلفی می کنید.

یادآوری می کنم، که نخستین نشست کاملا رسمی بین پوتین و ترامپ در روز دوشنبه 16 جولای در هلسینکی برگزار شد. رؤسای جمهور ابتدا بیش از دو ساعت با هم صحبت کردند و پس از آن در ترکیب گسترده ای غذا خوردند و سپس به پرسش های روزنامه نگاران پاسخ دادند. پس از این نشست، آنها امیدواری شان را به بهبود پیوندها بین دو کشور ابراز کردند.   

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала