مخالفت شرکت های نفت وگاز امریکایی با تحریم ها علیه روسیه

© Fotolia / AlexkichНадпись "санкции", сложенная из кубиков между флагами США и России
Надпись санкции, сложенная из кубиков между флагами США и России - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نمایندگان صنعت نفت و گازامریکا فعالانه تلاش دارند کنگره آن کشور را متقاعد نمایند تا تحریم های ضد روسی را تشدید نکنند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رویترز، با اشاره به منابع در مجلس سنا، پارلمان امریكا در مورد اثبات مداخله تسلیحاتی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امریكا، گزینه هایی را برای تشدید تحریم ها علیه مسکو به طور جدی مورد بحث قرار می دهد.
گفته می شود که شماری ازشرکت های صنعت نفت و گاز امریکایی که نام آنها مشخص نیست، مخالف این ابتکار هستند و فعالانه تلاش دارند کنگره را متقاعد نمایند.
پیشتر، سناتور و نماینده دموکرات ها، رابرت منندزابراز داشت که در آینده نزدیک، یک لایحه جدید درباره تحریم های ضد روسیه ارائه خواهد شد. به گفته وی، نتایج نامطلوب نشست سران روسیه و ایالات متحده کنگره امریکا را برای تشدید تحریم های ضد روسی وادار ساخت. 

امضای قانون ضد تحریم های امریکایی - اسپوتنیک افغانستان
امضای قانون ضد تحریم های امریکایی در روسیه
 
ایالات متحده به تدریج اقدامات سیاسی و اقتصادی محدودیتی را علیه افراد و سازمان های روسیه «به دلیل وضعیت موجود در اوکراین» در عمل پیاده می کند. ،
نمایندگان دموکرات و جمهوریخواه کنگره امریکا تابستان سال گذشته به شکل تقریبا ناشناس لایحه‌ تحریمی را علیه روسیه تصویب کردند. این نمایندگان یکصدا دولت ترامپ برای مجازات نکردن مسکو به باد انتقاد گرفته بودند.
وزارت مالیه امریکا در تاریخ 11 جون با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه خبر داد.این تحریم‌ها پنج نهاد و سه شخص روس را هدف قرار داد.
وزارت مالیه امریکا، این نهادها و افراد را به «فعالیت‌های اینترنتی موذیانه» و «ارائه کمک‌های مالی و تکنولوژی به دستگاه اطلاعاتی روسیه» متهم کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала