فرمانده امنیه ولسوالی رشیدان غزنی شهید شد

© Sputnikفرمانده امنیه ولسوالی رشیدان غزنی شهید شد
فرمانده امنیه ولسوالی رشیدان غزنی شهید شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده امنیته ولسوالی رشیدان ولایت غزنی با سه سربازش در حملات طالبان جان باخت.

به گزارش اسپوتنیک، محمد عارف نوری سخنگوی والی غزنی گفت، سرپرست فرماندهی امنیه ولسوالی رشیدان ولایت غزنی زمانی جان باخت که جهت پاکسازی مسیر جاده قیاق به ولسوالی جغتو رفته بود.

مسئول جلب و جذب داعش در غزنی دستگیر شد - اسپوتنیک افغانستان
مسئول جلب و جذب داعش در غزنی دستگیر شد

آقای نوری گفت، که در مسیر راه آقای صبغت الله با حمله‌های گروه طالبان روبرو می‌گردد که در نتیجه خودش با یک سربازپولیس دیگر جان می‌بازند.

سخنگوی والی غزنی در ادامه افزود، که در کل گروه طالبان در جریان ۲۴ ساعت گذشته، بالای شش نقطۀ آن ولایت از جمله مرکز شهر غزنی و ولسوالی‌های اندر، مقر، قره‌باغ، رشیدان، جاغوری و اندر حمله کردند.

او گفت، که در جریان این عملیات سه سرباز دیگر نیز به غیر از فرمانده امنیه ولسوالی رشیدان جان باخته‌اند.

آقای نوری علاوه کرد، که نیروهای امنیتی افغانستان همچنان توانسته با برخی از حمله‌های گروه طالبان مقاومت نموده و در حمله‌های گوناگون بیش از ۲۰ عضو آن گروه کشته و بیش از ۱۰ دیگر شان کشته شدند.

در همین حال، گروه‌ طالبان حمله‌های بالای برخی از ولسوالی‌های ولایت غزنی را تایید کرده و افزوند که چندین پاسگاه نیروهای امنیتی افغانستان را سقوط و شمار  سربازان شان را کشته‌اند، اما درباره جان باختن فرمانده امنیه ولسوالی رشیدان چیزی نگفته اند.

یادآوری می کنیم، که ولایت غزنی یکی از ولایت های ناامن افغانستان است که چندین ولسوالی این ولایت در تصرف طالبان قرار دارد و چندی پیش نیز طالبان با ارسال نامه به مردم جاغوری از آنها خواسته بودند که تسلیم شوند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала