مکرون به پذیرش توصیه های ترامپ اعتراف کرد

© AP Photo / Andrew Harnikمکرون به پذیرش توصیه های ترامپ اعتراف کرد
مکرون به پذیرش توصیه های ترامپ اعتراف کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امانوئل مکرن، رئیس جمهور فرانسه، در حاشیه نشست ناتو به دونالد ترامپ، رهبر آمریکا، گفت که او کتاب وی "هنر معامله" را خوانده است و از تاکتیک های توصیف شده در آن استفاده می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، در جریان نشست ناتو، ترامپ از مکرون خواست تا کشورهای اتحادیه اروپا را مجبور به مذاکره در خصوص مسائل مربوط به تجارت با واشنگتن کند. رهبر فرانسه به رئیس جمهور اطمینان داد که از مذاکرات "تحت تهدید" حمایت نمی کند.
مکرون می گوید: "من هنر معامله را خوانده ام." من می دانم که در آغاز باید شما به دشمن ضربه بزنید تا بتوانید اهرم خود را در مذاکرات به دست بیاورید ".
نشست ناتو در روز های 11-12 جولای در بروکسل برگزار شد. در این نشست ترامپ، از کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواست تا تعهدات خود را در رابطه با مخارج نظامی ناتو افزایش دهند و وی برعلاوه اتحادیه اروپا به دلیل تحریم های تجاری متقابل مورد انتقاد قرار داد.
ایالات متحده از 1 جون مقررات واردات را به فولاد را 25 درصد و 15 درصد آلومینیوم را برای کشور های اتحادیه اروپا، کانادا و مکسیکو اعمال کرد. در همین حال کمیسیون اروپا همچنین با 25 درصد مقررات واردات در مقابل بعضی از محصولات امریکایی پاسخ متقابل داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала