روسیه به امریکا درس ساخت سلاح را داد

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه به امریکا درس ساخت سلاح را داد
روسیه به امریکا درس ساخت سلاح را داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه هفته گذشته برای نخستین بارفلم های را از آخرین سیستم های سلاح های روسی منتشر کرد که رئیس جمهور، ولادیمیر پوتین در پیام ماه مارچ خود عنوانی مجمع فدرال در مورد آنها باخبرگزاری ها صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کارشناس نظامی، مارکو مایر در مقاله‌ای که در نشریه اتریشی Contra Magazin منتشرنموده می نویسد: ساخت سلاح های پیشرفته روسی؛ نگرانی های زیادی را در میان نظامیان امریکایی به همراه داشته است، زیرا ارتش آنها هیچگونه تجهیزاتی برای مقابله با سلاح های پیشرفته روسی در اختیار ندارد.
وزارت دفاع روسیه گفت که به ویژه راکت کروز Burevestnik قادر به حمل کلاهک هسته ای با برد تقریبا نامحدود، مسیر پرواز غیر قابل پیش بینی بوده و قابلیت عبور از خطوط رهگیری تمام سیستم های موجود و آینده دفاع راکتی و سیستم های دفاع هوایی را دارا است. 

تشویش امریکا از سلاح جدید روسیه - اسپوتنیک افغانستان
تشویش امریکا از سلاح جدید روسیه

نشریه می نویسد که، رئیس فرماندهی شمالی نیروهای مسلح ایالات متحده لوری رابینسون، نگرانی های خود را با کمیته مربوط در مجلس سنای امریکا در میان گذاشته است. به گفته رابینسون: "روسیه جدیدترین راکت های کروز را تولید نموده که حتا از فاصله های بسیار دو، قادر به رسیدن به اهداف درامریکایی شمالی است."
نویسنده این مقاله می نویسد: ایالات متحده با سیستم های شناسایی موجود قادر نیست راکت های جدید روسی را از فاصله های دور شناسایی کند.
به این ترتیب نه تنها راکت های " برویستنیک"بلکه سلاح های دیگر روسی نیز موجب شده تا ایالات متحده در فکر تولید سلاح های پیشرفته تر از تجهیزات کنونی خود باشد.

به این ترتیب، برای روسیه ایالات متحده نشان می دهد که برای " مجتمع دفاعی — نظامی خود" حتا بدون " مصارف بیش از حد نظامی" قادر به ساخت تجهیزات کاملا رقابتی و حتی پیچیده تر است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала