بازداشت یک فرمانده داعشی در پنجشیر

© JAKبازداشت یک فرمانده داعشی در پنجشیر
بازداشت یک فرمانده داعشی در پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک فرمانده گروه تروریستی داعش در ولایت پنجشیر دستگیر شد.

آرامگاه احمد شاه مسعود، ولایت پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان
جابجا شدن داعشی‌های خارجی در نزدیکی ولایت پنجشیر
به گزارش اسپوتنیک، منابع مردمی ادعا دارند، که یک تن از عضای کلیدی گروه تروریستی داعشی بنام آقامیر بازارک که مسئولیت فرماندهی این گروه را در ولایت پنجشیر بدوش داشت،  شب گذشته در روستای قله تری ولسوالی آبشار ولایت پنجشیر بالای مردم حمله کردند که در نتیجه دو تن افراد ملکی را کشتند.

درهمین حال مردم محل در تماس با نیروهای امنیتی از آنها خواستند، تا به کمک شان برسند که نیروهای امنیتی پنجشیر همزمان با ورود به محل آقامیر فرمانده داعشی برای پنجشیر را بازداشت میکنند.

به گفته منابع محلی از ولایت پنجشیر این عضوی کلیدی داعشی یکی از اقارب  نزدیک یکی از مسئولان بلند پایه حکومتی می‌باشد و اکنون باشندکان ولسوالی آبشار در شک هستند که این فرد با استفاده از روابط خویشاوندی دوباره رها شده و در مسایل تروریستی در پنجشیر دوباره بر نگردد؟ به همین دلیل مردم بنجشیر از حکومت مرکزی میخواهد که این فرد را به جزای اعمالش برسانند.

پنجشیر زادگاه احمدشاه مسعود و یکی از ولایت های می‌باشد که گروه طالبان در حال حاضر از جمله ۳۴ ولایت افغانستان در ۳۳ ولایت این کشور نفوذ دارند اما در پنجشیر حتی یک حامی خود را هم برای تصرف حتی یک پاسگاه این ولایت هم ندارند، اما گروه تروریستی داعش با داشتن روابط با اعضای پیشین حزب التحریر در ولسوالی آبشار درحال سرباز گیری بنفع این گروه میباشند که حکومت مرکزی تا کنون برای جلوگیری از نفوذ این گروه هیچ تلاشی انجام نداده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала