انفجار در شهر میمنه چنیدین تن را زخمی کرد

© Sputnikانفجار در شهر میمنه چنیدین تن را زخمی کرد
انفجار در شهر میمنه چنیدین تن را زخمی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نتیجه انفجار در داخل یک دکان خدمات کامپیوتری و ترمیمگاه موبایل در چهارراهی سنایی شهر میمنه، مرکز ولایت فاریاب 8 غیرنظامی زخمی شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مشرق، عبدالکریم یورش، سخنگوی پولیس فاریاب می‌گوید که نوعیت انفجار تاکنون مشخص نیست؛ اما انفجار در یک دکان خدمات کامپیوتری و ترمیمگاه موبایل رخ داده است.
سخنگوی پولیس فاریاب گفت که با توجه به معلومات ابتدایی، در این انفجار 5 غیرنظامی به شمول یک کودک زخمی‌ شده‌اند.
محمدنعیم، مالک دکان که بر اثر انفجار زخمی شده است رویداد را این گونه حکایت می‌کند:
ساعت 9 صبح خانمی با یک خریطه پلاستیکی پُر از گیلاس داخل دکان شد و از من خواست تا برایش کارت سالگره چاپ کنم. طرح‌های مختلف را برایش نشان دادم؛ اما هیچکدام را نپذیرفت؛ بنابراین از دکان همسایه طرح‌های دیگری را آوردم؛ اما باز هم وی هیچ کدام را نپسندید. با استفاده از کامپیوتر اقدام به طراحی یک دیزاین دیگر کردم. همزمان با این که وی این طرح را پذیرفت چند تن دیگر برای عکس گرفتن وارد دکان شدند. خانم یادشده گفت که تا بازگشتش از دواخانه، گیلا‌س‌ها در دکان باشد و تأکید کرد که باید مراقب آن باشم. با خارج شدن این خانم از دکان، من با مشتری دیگری که برای عکس گرفتن آمده بود به طرف استودیو رفتیم در این هنگام انفجار صورت گرفت، خودم با چند تن از مشتریانم زخمی شدیم.

​در این حال، دکتر محمدنعیم مصمم، رئیس صحت عامه فاریاب می‌گوید که بر اثر انفجار امروز، 8 زخمی به سرویس عاجل شفاخانه ولایتی افغان-ترک منتقل شده‌اند. به گفته آقای مصمم یکی از زخمیان کودک 12 ساله است.

وی همچنین گفت که حال دو تن از زخمیان وخیم است

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала