آزمایش راکت مافوق صوت در دریای خزر + ویدیو

© Sputnik / Ildus Gilyazutdinovآزمایش راکت مافوق صوت در دریای خزر + ویدیو
آزمایش راکت مافوق صوت در دریای خزر  + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای دریایی روسیه راکت مافوق صوت ضد کشتی Kh-31A را با بمب افکن های Su-34 در دریای خزر آزمایش کردند.

انتشار تصویر «گردباد شیری» در دریای خزر + عکس - اسپوتنیک افغانستان
انتشار تصویر «گردباد شیری» در دریای خزر + عکس
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی نیروهای دریایی روسیه از منطقه نظامی جنوبی گزارش دادند، که آنها راکت مافوق صوت ضد کشتی Kh-31A را با بمب افکن های Su-34 در دریای خزر موفقانه آزمایش کردند.

بر اساس این گزارش، هواپیما حمل و نقل هوایی عملیاتی و تاکتیکی از 4 نیروی هوایی و دفاع هوایی ارتش از منطقه نظامی جنوب، یک شات راکت های هدایت شونده از هوا بر روی کشتی های دشمن خیالی در دریای خزر در تمرینات مشترک با واحد ها و تشکل های از ناوگان خزر پرتاب کردند.

همانطور محاسبات آموزشی از وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین در آبهای خزر از ردیابی کشتی های دشمن خیالی تصویر و مختصات آنها را به اتاق کنترل مشترک منتقل شده و برای هماهنگ کردن اقدامات نیروی دریایی، نیروی هوایی و دفاع هوایی برای از بین بردن «دشمن» گروه هواپیماهای جنگنده Su-30CM، ی Su-24 بمب افکن ها و جنگنده های Su-34 و Su-25 ، به پرواز درآمده و دشمن را با شلیک راکت های مافوق صوت از بین بردند.

پرواز با استفاده از یک هواپیمای بدون سرنشین مانور به پایان رسید. پیلوتان در داخل چشم بصری عملیات اکروباتی با هواپیما یا هواپیمای بدون موتور در ارتفاعات 200-1500 متر کار کرده است. در طول دوئل هوایی استفاده از سلاح های هوابرد به طور مشروط انجام شد.

یادآوری می کنیم، که در این مانور نظامی بیش از 10 کشتی و ناوگان های دریای خزر و همچنین حدود 40 هواپیمای ارتش 4 نیروی هوایی و دفاع هوایی روسیه اشتراک کرده بودند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала