پوتین به یک شرط با اردوغان به رستوران می رود

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین به یک شرط با اردوغان به رستوران می رود
پوتین به یک شرط با اردوغان به رستوران می رود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه توضیح داد، که چه وقت با رئیس جمهور ترکیه به رستوران خواهد رفت.

کشورهای بریکس با تحریم های یک جانبه امریکا علیه ایران مخالفت می کنند - اسپوتنیک افغانستان
کشورهای بریکس با تحریم های یک جانبه امریکا علیه ایران مخالفت می کنند
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه توضیح داد که دعوت رجب طیب اردوغان را برای رفتن به رستوران چه وقت می پذیرد.

رهبر ترکیه در گفت و گو با پوتین در نشست سران بریکس در ژوهانسبورگ درباره پویایی مثبت توسعه پیوندها بین دو کشور صحبت و گفتند که این باعث حسادت برخی از کشورها می شود.

پس از آن رئیس جمهور روسیه به اردوغان درباره دعوتش به رستوران یادآوری کرد و گفت: شما قول داده بود که من را به رستوران دعوت کنید".

اردوغان گفت، که دعوت او سرجایش باقی است.

پوتین در ادامه گفت: من زمانی به این دعوت شما موافقت می کنم که شما اجازه بدهید که محصولات گوشت وارد بازار شود و غذاهای که از گوشت ما درست شود در رستوران باشد و در آن زمان است که ما با هم ناهار خواهیم خورد.

رئیس جمهور ترکیه به پوتین وعده داد که با خوشحالی منتظر بماند.

یادآوری می کنیم، که در نشست بریکس رهبران کشورهای (برزیل، روسیه، هند، چین، افریقای جنوبی) از 25 جولای در هانسبورگ شرکت کرده اند. در این رویداد سه روزه رهبران پنج کشور عضو از جمله ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و همچنین سران کشورهای دیگر به شمول سران دولت افریقای جنوبی شرکت کرده اند. در چارچوب این نشست، رهبر روسیه چندین نشست دو جانبه برگزار خواهد کرد و به دنبال نتایج این نشست او یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала