گشایش بازی های بین المللی ارتش های جهان توسط شایگو

© Sputnik / Bolat Shaikhinov /  مراجعه به بانک تصاویر گشایش بازی های بین المللی ارتش های جهان توسط شایگو
گشایش بازی های بین المللی ارتش های جهان توسط شایگو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر دفاع روسیه چهارمین دوره مسابقات بین المللی ارتش های جهان در روسیه را گشایش کرد.

شایگو:بی ثباتی رو به رشد در افغانستان باعث می شود تا روسیه و ازبکستان بیشتر همکاری کنند - اسپوتنیک افغانستان
شایگو:بی ثباتی رو به رشد در افغانستان باعث می شود تا روسیه و ازبکستان بیشتر همکاری کنند
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در مراسم گشایش مسابقات بین المللی ارتش های جهان با خواندن پیام ولادیمیر پوتین ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان برای حضور در این مسابقات شادباد گفت.

در پیام ولادیمیر پوتین آمده: دوستان گرامی! باعث خوشحالی من است که آغاز چهارمین دوره از مسابقات بین المللی ارتش های جهان را به شما شاد باش عرض کنم.
در ادامه رئیس جمهور روسیه خاطر نشان کرده است، که این مسابقات به یک سنت خوب تبدیل شده است که به ایجاد همبستگی کشورها کمک می کند و برای شرکت کنندگان در این مسابقات آرزوی موفقیت کرده است.
ولادیمیر پوتین در پیام خود به مناسب آغاز پنجمین دوره مسابقات بین المللی ارتش های جهان در روسیه گفت: من مطمئن هستم که این رقابت های در سطح بالایی برگزار می شود و تماشاگران را با رقابت های جوانمردانه و پیروزی های شیرین شادمان می کنند و البته به توسعه همکاری نظامی بین المللی و ارتقاء خدمات نظامی کمک خواهد کرد. من برای شرکت کنندگان و هواداران آنان آرزوی موفقیت می کنم.
وزیر دفاع روسیه در مراسم گشایش این مسابقات با اشاره به افزایش هرساله جغرافیا و مقیاس مسابقات، گفت: این مسابقات هر ساله پوشش جغرافیایی بیشتری را در بر می گیرد، رتبه شرکت کنندگان بالاتر رفته و برنامه مسابقات سخت تر می شود و تنها موردی که تغییر نمی کند: روحیه شجاعت، رفاقت و کمک های متقابل در میدان مسابقات است.
در چهارمین دوره از مسابقات بین المللی ارتش های جهان، 189 تیم از 32 کشور با یکدیگر رقابت می کنند و متخصصان نظامی در 28 مسابقه مهارت های خود را به نمایش می گذارند.
سرگئی شایگو در پایان برای شرکت کنندگان در این مسابقات آرزوی موفقیت کرد و از هوادران و تماشاگران خواست که با تمام وجود از تیم های شان پشتیبانی کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала