غنی: کلمات" زورگو و بد معاش" در قاموس من جای ندارند

© AP Photo / Hamed Sarfaraziغنی: کلمات" زورگو و بد معاش" در قاموس من جای ندارند
غنی: کلمات زورگو و بد معاش در قاموس من جای ندارند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد اشرف غنی، رییس جمهور افغانستان می‌گوید که کلمه‌های زورمند، بدمعاش، و مسلح غیر مسؤول دیگر در قاموس وی جای ندارد و با هرنوع زور مبارزه صورت می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های کابل، اشرف غنی، رئیس جمهور کشور این اظهارات را در دیدار با اقشار مختلف ولایت بادغیس بیان کرده و افزوده که برای من بزرگترین افتخار است که بادغیسی‌ها من را به حیث یک بادغیسی یاد کردند، در گذشته صحبت‌های شما شنیده نمی شد اما اکنون آواز شما شنیده و به خواست های تان عمل می شود.
آقا غنی گفته عدالت اجتماعی، حاکمیت قانون و انکشاف‌متوازن از اهداف مهم حکومت افغانستان می باشد، با افتتاح سب استیشن برق قلعه نو، دیگر کودکان بادغیسی در تاریکی به سر نخواهند برد.
وی گفت که که کلمه‌های زورمند، بدمعاش و مسلح غیر مسوول دیگر در قاموس ما جای ندارد و با هرنوع زور مبارزه صورت می‌گیرد. وی بااشاره به اهمیت ولایت بادغیس گفت که این ولایت برای افغانستان و منطقه نقطه‌یی مهم است. 

رییس جمهور هم‌چنان خاطر نشان می‌سازد اکنون فضا برای تأمین صلح و ثبات پایدار و شرایط منطقه‌یی دراین زمینه آماده است و موانع وجود ندارد.
آقای غنی، گفته است که فضای صلح بیشتر از هر زمان دیگر در کشور شکل گرفته است و اکنون نیاز است برای رسیدن به صلح پایدار، گفتمان ملی راه اندازی شود: " نعمت صلح را بعد از چهل سال در آتش بس دیدیم؛ آتش بس را دیدید که تمام افغانان یک دیگر را می‌پذیرند آتش بس یک تجربه بود در آن خطرات هم بود اما آن ثابت کرد که این ملت بزرگ زیر اراده خدای بزرگ یک ملت بزرگ است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала