تهدید ترامپ به تعطیلی دولت امریکا

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر تهدید ترامپ به تعطیلی دولت امریکا
تهدید ترامپ به تعطیلی دولت امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهوری امریکا در تازه ترین تویت اش تهدید کرد که دولت را تعطیل خواهد کرد

آمادگی ترامپ برای حمله به ایران - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی ترامپ برای حمله به ایران
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا در تویتر نوشت: درصورتیکه دموکراتها رای لازم برای امنیت مرزی، از جمله دیوار را در اختیار ما قرار ندهند، ترجیح می‌دهم دولت را تعطیل کنم. باید از شر شرط بندی، بازداشت و آزادکردن و غیره رها شد و در پایان به سیستمی از مهاجرت بر اساس MERIT رسید. ما نیاز داریم مردم بزرگی وارد کشورمان شوند.

ترامپ خواستار آن است، که کنگره طرحی را در پیوند با موضوع مهاجرت به تصویب برساند. هرچند جمهوریخواهان کنترل کنگره را در دست دارند، اما اختلافات میان میانه روها و محافظه‌کاران این حزب مانع از اصلاحات سریع قانونی شده است.

هفته گذشته طرح مهاجرتی محافظه‌کاران نتوانست رای لازم برای تصویب را از کنگره کسب کند. ترامپ برای ساخت دیوار در مرز جنوبی با مکزیک درخواست 25 میلیارد دالر بودجه کرده بود.

پاول رایان رئیس مجلس نمایندگان امریکا هفته گذشته اعلام کرد، که 1.6 میلیارد دالر برای ساخت دیوار در نظر گرفته شده و قانونگذاران به دنبال درخواست 5 میلیارد دالر دیگر هستند.

رایان در پیوند با گفتگوی قانونگذاران با ترامپ برای اختصاص بودجه لازم در این پیوند گفت: ما قصد داریم با او در مورد چندین مورد صحبت کنیم، اما بحث عمده بر سر چگونگی اختصاص این بودجه در پایان سالی است که بودجه بزرگی در اختیار نداریم.

یادآوری می کنیم، که ساخت دیوار در مرز با مکزیک برای جلوگیری از ورود مهاجران غیر قانونی، یکی از وعده های مهم زمان مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ بود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала