تروریستهای سوریه آماده آخرین نبرد میشوند

© East News / AP/FOTOLINKشبه نظامیان سوریه
شبه نظامیان سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تروریست‌ها برای نبرد با قوای مسلح سوریه، اردوی جدی را تشکیل داده اند.

اسپوتنیک به نقل ار تنسیم، در حالی که اردوی سوریه خود را برای آزادسازی ادلب آماده می‌کند، خبرگزاری رسمی آلمان از تشکیل اردوی جدید توسط گروه‌های تروریستی برای مقابله با اردوی سوریه در این ولایت خبر داد. گفته میشود که قطعات اردوی سوریه خود را برای آزادسازی ولایت ادلب از چنگ گروه‌های تروریستی آماده می‌کنند و قرار است مقصد بعدی نیروهای سوریه بعد از پایان نبردهای ولایت درعا، ولایت ادلب باشد.

اسد خواستار ادامه حضور نظامی روسیه در سوریه شد - اسپوتنیک افغانستان
اسد خواستار ادامه حضور نظامی روسیه در سوریه شد
این در حالی است که خبرگزاری آلمان به نقل از یک منبع در معارضان سوریائی اعلام کرد که گروه‌های تروریستی مستقر در شمال اردوی جدید برای نبرد با قشون سوریه و نیروهای همپیمان در ادلب تشکیل دادند.

به گفته این منبع تعدادی از گروه‌های تروریستی از جمله گروه تروریستی "جبهة تحریر سوریه"، "النصره"، "الجبهة الوطنیه"، "جیش الإسلام"، و "جیش إدلب الحر این ارتش جدید را که 75 هزار نیرو دارد، تشکیل داده‌اند.
وی پیش‌بینی کرد که عملیات نظامی اردوی سوریه در ادلب قبل از ماه آگوست آینده و بعد از خروج اهالی دو شهرک کفریا و الفوعه از حومه ادلب آغاز شود.
به گفته این منبعف اردوی جدید گروه‌های تروریستی شامل تروریست‌هایی است که حمص و غوطه شرقی و حومه دمشق و درعا را ترک کرده‌اند.
بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه اخیرا گفته که ولایت ادلب و سایر مناطقی که همچنان تحت اشغال گروه‌های تروریستی است، اولویت عملیات اردوی سوریه محسوب میشود.
قطعات اردوی سوریه از چند هفته قبل عملیات آزادسازی ولایت درعا را آغاز کرده و تاکنون ده‌ها روستا و منطقه در این ولایتن را از کنترول گروه‌های تروریستی آزاد کرده‌اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала