رئیس جمهور کروشیا پوتین را به زاگرب دعوت نمود

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر دسته گل به رئیس جمهور کرویشیا
دسته گل به رئیس جمهور کرویشیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خانم کالیندا گربرکیتاروویچ رئیس جمهور کروشیا از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دعوت نموده است تا طی سفر رسمی از زاگرب دیدن نماید.

خانم کالیندا گربرکیتاروویچ رئیس جمهور کروشیا در اکتوبر سال 2017 طی سفر رسمی از سوچی دیدن نمود و همچنان در مسابقات تیم فوتبال کشورش در جام جهانی فوتبال از شهر های نیژنی نوگراد و مسکو روسیه در ماه جولای سال جاری دیدن نمود. حالا موضوعات زیاد دو جانبه وجود دارد که باید تحت بررسی قرار گیرد. 

دعوت خانم رئیس جمهور کرواسی از پوتین - اسپوتنیک افغانستان
دعوت خانم رئیس جمهور کرواسی از پوتین
وی طی مصاحبه با روزنامه "کامرسانت روسی" گفت: «حین سفر در شهر سوچی که در سال گذشته صورت گرفت، من از پوتین دعوت نمودم تا طی سفر رسمی از زاگرب دیدن نماید. و حالا وقت دیدار فرا رسیده است».
وی در مورد اینکه چه وقت چنین سفر صورت خواهد گرفت، اظهار داشت که این ارتباط با تقسیم اوقات کاری ایشان دارد. اما به پوتین گفته است، پوتین هر وقت که لازم بداند، میتواند به کشور کروشیا تشریف بیاورد.
وی تاکید کرد: «مناسبات کروشیا با روسیه را شما توانستید در جریان جام جهانی فوتبال مشاهده نماید. بیاد دارید لوحه بزرگ که ما نوشته بودیم "سپاس از روسیه!" فکر میکنم که مذاکرات ما می تواند نتنها به نفع روسیه و کروشیا باشد، بلکه به تمام منطقه جنوب شرق اروپا نیز مفید خواهد بود".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала