تجاوز جنسی به یک کودک 6 ساله در جنوب افغانستان

© Sputnik / Zuhal Sarhadتجاوز جنسی به یک کودک 6 ساله در جنوب افغانستان
تجاوز جنسی به یک کودک 6 ساله در جنوب افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محافظ یکی از فرماندهان مسلح غیرمسئول در ناحیۀ ششم شهر جلال‌آباد بالای یک کودک 6 ساله تجاوز جنسی کرده و پس از آن تلاش می‌کند آن کودک را به قتل برساند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سلام وطندار، به اشاره به برادر بزرگ این کودک، پهلوان از محافظان فرمانده عظیم‌الله نخست دست‌وپای برادرش را با ریسمان بسته و سپس بالایش تجاوز کرده است.
مادر این کودک قربانی می‌گوید، فرد متجاوز پس از تجاوز بر پسرش، خود او را در بیمارستان بدون هیچ دلیلی پیش چشم‌ همه لت‌وکوب کرده است.

تجاوز جنسی فرمانده داعش بر یک دختر در جوزجان - اسپوتنیک افغانستان
تجاوز جنسی فرمانده داعش بر یک دختر در جوزجان
اکنون پدر کودک می‌گوید، در صورتی‌که حکومت به خواست‌ آن‌ها توجهی نکند، در برابر دفتر مقام ولایت خودشان را به آتش می‌کشند.
داکتر احسان‌الله شینواری، رئیس شفاخانۀ حوزه‌یی جلال‌آباد می‌گوید، این کودک روز گذشته به شفاخانه آورده شد و پس از معاینات مشخص شد که بالایش تجاوز صورت گرفته است. به گفتۀ آقای شنیواری، در حال حاضر وضعیت صحی این کودک خوب است.
عطاالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار با تأیید این رویداد می‌گوید، متهم در بازداشت پولیس به سر می‌برد و به‌زدوی به ارگان‌های عدلی و قضایی معرفی می‌شود اما تاکنون به جرمش اعتراف نکرده است.
فرمانده عظیم‌الله و پهلوان از گفتگو با رسانه هل خود داری کردند.

پیش از این نیز دو برادر در ولسوالی بهسود ننگرهار قصد تجاوز جنسی بر یک دختر را داشتند که پیش از انجام عمل از سوی خانوادۀ دختر بازداشت شده و آن‌ها آلت تناسلی افراد مذکور را قطع کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала