رئیس جمهور فیلیپین به ارزش 4 میلیون دالر موترهای لوکس را نابود کرد + ویدیو

© AP Photo / Aaron Favilaرئیس جمهور فیلیپین به ارزش 4 میلیون دالر موترهای لوکس را نابود کرد + ویدیو
رئیس جمهور فیلیپین به ارزش 4 میلیون دالر موترهای لوکس را نابود کرد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بولدوزر بیش از 60 وسیله نقلیه قاچاق مصادره شده به ارزش 4 میلیون دالر را در ولایت فیگوین فیلیپین از بین برد.

Президент США Дональд Трамп во время рукопожатия АСЕАН на церемонии открытия на саммита АСЕАН в Маниле, Филиппины - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ و دوترته مبارزه با تروریسم و مواد مخدر را مورد بحث قرار دادند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تلگراف، به دستور رودریگو دوترته رئیس جمهور فیلیپین به ارزش 4 میلیون مترهای قاچاقی توسط بولدوزر نابود شد. در میان آنها موترهای لوکس لامبورگینی، پورشه، مرسدس بنز و همچنین موتور سیکلت هارلی دیوسون وجود داشت.

رئیس دولت فیلیپین که برای همین منظور به این ولایت سفر کرده بود، گفت:- "من دستور دادم که موترها نابود شوند. اگر شما می گویید که هنوز در کشور فساد وجود دارد، به این معنی است که آن وجود دارد. من نمی توانم فساد را در یک روز از بین ببرم. اما من باید به جهان نشان دهم که فیلیپین جای خوبی برای سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار است".

یادآوری می کنیم، که رئیس جمهور فیلیپین پیش از این، چندین بار با اظهاراتش سرخط خبرهای جهان شده بود.

او چندی پیش، پس از آن که زید رعد الحسین کمیسیونر عالی سازمان ملل خواستار «ارزیابی روانی» اش شده بود، در پاسخ گفته بود، که زید رعد الحسین یک احمق و حرامزاده است.
دوترته با اشاره به اینکه «مسئولیت کامل» کمپین مبارزه با مواد مخدر را خودش بر عهده می‌گیرد، به سربازان گفت: به سوالات این بازرسان پاسخ ندهید. تنها در چارچوب قانون کار خود را انجام دهید.
رییس جمهور فیلیپین درباره بازرسان تحقیقات سازمان ملل گفت: آن را به من واگذار کنید. آنان به اینجا می‌آیند. تمساح داریم؟ از آن‌هایی که واقعا آدم می‌خورند؟ این حرامزاده‌ها را بیندازید جلوی آن‌ها! این آدم‌های حقوق بشری احمق هستند. من به سندیکاهای مواد مخدر گفتم کشورم را خراب نکنید، چون شما را می‌کشم. جوانی این سرزمین را خراب نکنید، چون شما را خواهم کشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала