روسیه از لحاظ تعداد تسلیحات زرهی، راکتی و توپخانه‌ای در جهان رهبر است

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه از لحاظ تعداد تسلیحات زرهی، راکتی و توپخانه‌ای در جهان رهبر است
روسیه  از لحاظ تعداد تسلیحات زرهی، راکتی و توپخانه‌ای در جهان رهبر است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، این کشور از لحاظ استفاده از انواع زره پوش‌های نظامی،تخنیک ماشینی، تسلیحات مدرن راکتی و توپخانه در نیروهای مسلح، جایگاه نخست جهانی را به خود اختصاص داده است.


به گزارش اسپوتنیک جنرال "دمیتری بولگاکوف" معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که این کشور از لحاظ تعداد انواع زره پوش‌های نظامی وتخنیک موتر و همچنین تسلیحات راکتی و توپخانه مورد استفاده توسط نیروهای نظامی، مقام نخست را در رده بندی جهانی بدست آورده است.
وی به مناسبت روز خدمات پشتیبانی نیروهای مسلح روسیه " اول اگست" در جمع خبرنگاران گفت: «طی 5سال گذشته در جریان مدرنیزه سازی ارتش، بیش از 25هزار واحد زره پوش نظامی جدید و تخنیک موتر های زرهی و بیش از 4000انواع مدرن تسلیحات راکتی و توپخانه‌ای به نیروهای مسلح تحویل داده شده است و بر اساس اطلاعات دولتی و همچنین آژانس‌های کارشناسی مستقل، در سال 2017روسیه در این زمینه در بالاترین سطح جهانی قرار گرفته است.»
به گفته این مقام نظامی، در حال حاضر بیش از 80 نوع تخنیک مدرن در نیروهای مسلح روسیه مورد استفاده قرار دارد. این مسئله اجازه داده تا سهم این نوع تسلیحات در ارتش تا 50درصد افزایش یابد.
وی یادآور شد که در جریان بهره گیری از تلاش‌های مشترک ارگان‌های پشتیبانی ارتش و مجتمع صنایع دفاعی روسیه، سطح بهره‌وری از فناوری‌های مدرن در روسیه به 98 درر صد رسیده که برای مقایسه باید گفت که این میزان در سال 2012 حدود 84درصد بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала