ترکیه: به مواضع خصمانه امریکا پاسخ خواهیم داد

© Fotolia / Nemetz83ترکیه: به مواضع خصمانه امریکا پاسخ خواهیم داد
ترکیه: به مواضع خصمانه امریکا پاسخ خواهیم داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترکیه در واکنش به تحریم دو وزیر کابینه این کشور توسط واشنگتن اعلام کرد که به این مواضع خصمانه واکنش نشان خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه، ضمن این مطلب در توییتر خود نوشت: "تلاش امریکا برای تحمیل تحریم‌ها به دو وزیر کشور ما بی پاسخ نخواهد ماند".
وزارت خارجه ترکیه به تحریم دو وزیر کابینه این کشور توسط امریکا واکنش نشان داد و از واشنگتن خواست تا از تصمیم خود بازگردد.
وزارت خارجه ترکیه هشدار داد که انقره به این موضع خصمانه امریکا پاسخ خواهد داد و این اقدامات کمکی به هیچ هدفی نخواهد کرد.
بر اساس این گزارش وزرای عدلیه و داخله ترکیه به دلیل آنچه نقش داشتن در بازداشت کشیش امریکایی «اندرو برانسن» اعلام شده، تحت تحریم های وزارت مالیه امریکا قرار گرفته اند.

وزیر عدلیه و وزیر داخله ترکیه توسط وزارت مالیه امریکا تحریم شده، دارایی های آن دو بر اساس اختیارات قضایی امریکا بلوکه شده، و مرادوات تجاری افراد با این دو وزیر ترک، ممنوع خواهد شد.
پیش از این، سارا ساندرز، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که وزارت مالیه امریکا در پیوند با قضیه اندرو برانسون، کشیش امریکایی، علیه وزیر عدلیه و وزیر داخله ترکیه تحریم وضع نموده است.
به گفته سخنگوی کاخ سفید، این مقامات ترکی نقش کلیدی در بازداشت این کشیش امریکایی داشته اند.
وی افزود: ترکیه برای آزادی کشیش اندرو برانسون که برای انجام اقدام نادرست وی هیچ شواهدی وجود ندارد، کاری انجام نداده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала