نشر تصاویر خبرنگاران کشته‌شدهٔ روس در افریقا با علایم شکنجه

© Sputnik / Evgenya Novozhenina /  مراجعه به بانک تصاویر نشر تصاویر خبرنگاران کشته‌شدهٔ روس در افریقا با علایم شکنجه
نشر تصاویر خبرنگاران کشته‌شدهٔ روس در افریقا با علایم شکنجه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سایت‌های اطلاعاتی افریقایی به تصاویری دست یافته اند که به احتمال زیاد، متعلق به خبرنگاران کشته‌شدهٔ روس در جمهوری افریقای مرکزی، اند.

به گزارش اسپوتنیک، به احتمال زیاد در یکی از این تصاویر دو خبرنگار کشته‌شدهٔ روس هریک الکساندر راستورگویف، کارگردان مستندساز و آرخان جمال، خبرنگار، دیده می‌شوند که به عقیده کارشناسان در اجساد این خبرنگاران علایم شکنجه دیده می‌شوند.

مکسیم شفچنکو، خبرنگار روس تایید نموده است که یکی از کشته‌شدگان در تصاویر، دوست وی آرخان جمال است.

با این حال، سایت Palmarescentrafrique.com که این تصاویر را نشر کرده است، درمورد اصلیت تصاویر و هویت اشخاص در تصاویر، معلومات نداده است.

در گزارش این سایت به نقل از منابع ناشناس آمده است که این خبرنگاران قبل از کشته‌شدن مورد تحقیق و بازپرس قرار گرفته بودند.

وزارت امور خارجه روسیه خبر داده است که مقامات جمهوری افریقای مرکزی یک گروه بازرسان را به محلی که به تاریخ ۳۰ جولای سه خبرنگار روس توسط افراد مسلح ناشناس به قتل رسیده بودند، فرستاده است و این گروه برای سه روز در محل یادشده تحقیقات شان را تکمیل خواهند کرد.

قبل از این گزارش شده بود که سه تن از شهروندان روسیه که کارت‌‌شناس خبرنگاری نیز با خود داشتند در شهر سیبوت واقع در جمهوری افریقای مرکزی به قتل رسیده اند.

روز سه‌شنبه، ۳۱جولای وزارت امور خارجه روسیه با نشر خبرنامه ای کشته شدن سه شهروند روسیه، که دارای کارت های خبرنگاری بودند را تائید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала