مکان های آغاز جنگ جهانی سوم

© Depositphotos.com / Ronniechuaمکان های آغاز جنگ جهانی سوم
مکان های آغاز جنگ جهانی سوم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون رئیس اکادمی علوم راکتی و توپخانه ای روسیه از مکان های اصلی که در جنگ جهانی سوم در آن به وقوع خواهد پیوست، نام برد.

برنده جنگ جهانی سوم جهانی کیست - اسپوتنیک افغانستان
برنده جنگ جهانی سوم جهانی کیست
به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین سیوکف دکتر علوم نظامی، معاون رئیس اکادمی علوم راکتی و توپخانه ای روسیه گفت: درگیری های نظامی که "از طریق تشدید تناقضات منطقه ای در حال افزایش است" توسط کشورهای غربی پشتیبانی می شوند.

کارشناس بر این باور است، که ظهور یک دولت کردی و حذف بخش هایی از سرزمین عراق و سوریه ممکن به یک انفجار تبدیل شود. و این انفجار سبب به وجود آمدن مشکلات داخلی کشورهای بزرگ مانند:  ترکیه و تحریک جنگ داخلی در آن شود.

 متخصص در ادامه می گوید: احتمال دارد امریکا، اسرائیل، کشورهای عضو ناتو و متحدان عربی آنها در خلیج فارس بالای ایران حمله کنند و این جنگ محلی به اندازه کافی گسترده خواهد بود.

او درباره از سرگیری برنامه هسته ای ایران گفت: از سرگیری برنامه هسته ای ایران ممکن به آغاز درگیری نظامی این کشور با یکی از کشورهای خلیج فارس به احتمال زیاد با عربستان سعودی انجام شود.

او دیدگاهش را درباره جنگ یمن چنین بیان داشت: جنگ یمن ادامه خواهد یافت. این و دیگر اختلافات در افریقا بر اساس سیاست ژئوپولیتیک بین عربستان سعودی، امریکا از یک طرف و از سوی دیگر چین و ایران برای نفوذ در منطقه ایجاد شده است.

او همچنین به طور جداگانه در باره جنگ افغانستان می گوید، که جنگ در افغانستان هم ادامه پیدا خواهد کرد و چین و کشورهای دیگر هم در این جنگ سهم خواهند داشت.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала