بن لادن مادرش را بی حد دوست داشت+فوتو

© AP Photo / Anonymousاسامه بن لادن
اسامه بن لادن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مادر بن لادن: اسامه بن لادن پسر آرام بود و خوب درس می خواند. او من را بسیار دوست داشت.

اسپوتنیک به نقل از گازیته.رو، آلیا غانم مادر اسامه بن لادن طی مصاحبه با روزنامه گاردن اظهار داشته است که اسامه بن لادن در کودکی پسر خوب بوده است.
فعلاٌ مادر اسامه بن لادن با پسران اش هر یک حسن و احمد و همچنان با شوهر دوم اش در شهر جده عربستان زندگی می نماید.

تهدید بن لادن به خانواده شاهی عربستان - اسپوتنیک افغانستان
تهدید بن لادن به خانواده شاهی عربستان
مادر بن لادن رهبر سازمان تروریستی "القاعده" اظهار داشت: «زندگی من بسیار دشوار بوده است، زیرا پسرم اسامه از من دور بود. او پسر بسیار خوب بود و من او را بسیار دوست داشتم».
اسامه بن لادن از سه سالگی تحت تربیه پدر اندر قرار گرفت. مادر بن لادن و همه اعضا خانواده وی در جریان تقریباً 20 سال از سخنرانی در مورد اسامه بن لادن انکار می ورزیدند.
باید یاداوری گردد که خانواده بن لادن در جریان چندین سال تحت نظارت خاص قرار داشت. به همین علت برای مصاحبه از مقامات و شهزاده سعوی اجازه گرفته شد.
در جریان مصاحبه خانواده بن لادن بسیار احتیاطانه صحبت می کردند و مصاحبه در حضور نماینده رسمی دولت سعودی صورت گرفت.
مادر بن لادن بیاد آورده گفت: «اسامه بن لادن تا وقتی که با اشخاص دیگری معرفی نشده بود، پسر خوب بود. آنها در جریان 20 سال مغز او را شستشو کردند. آنها پول مورد نیاز خود را بدست آوردند. من همیشه به او توصیه می کردیم که از چنین اشخاص دور باشد. او هیچ وقت به من اعتراف نکرد که مصروف چه کار است. او پسر آرام بود و خوب درس می خواند. اسامه من را بسیار دوست داشت».
به گفته مادر بن لادن، اشخاص از دانشگاه اسامه را بیراه کردند و او به شخصیت دیگری تبدیل شد.
اسامه بن لادن در آغاز سال 1980 عازم افغانستان شد. برای اخرین بار خانواده اسامه بن لادن را در سال 1999 در افغانستان دیدند و دو بار در نزدیکی شهر قندهار با او دیدار نمودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала