صحبت از ساخت بمب زیراتمی " کوارکی" در روسیه

© Fotolia / Shawn Hempelصحبت از ساخت بمب زیراتمی در روسیه
صحبت از ساخت بمب زیراتمی در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان روسی ارزیابی خود را در مورد ایجاد بمب کوارک بیان داشتند.

فیزیکدانان نوع جدیدی از همجوشی را کشف کردند که بین کوارک‌ها رخ می‌دهد. به دلیل نیروی زیاد ناشی از این پدیده، آن‌ها در مورد انتشار کامل نتایج خود نگران هستند و تقریبا آن را به طور کامل منتشر نکردند. به نظر می‌رسد انرژی حاصل از این همجوشی کوارک‌ها از انرژی هسته‌ای مورد استفاده در عصر حاضر بیشتر باشد! با دیپ لوک همراه باشید…
سرگئی پاپوف، دانشمند فیزیک نجومی انستیوت دولتی نجوم روسیه، بنام (اشترنبرگ)، در مورد هم جوشی کوارک ها می گوید: در حال حاضر مواد کوارک نمیتواند تمام جهان را ببلعد، زیرا که این مواد توسط شارژ الکتریکی پوشانیده شده است، بنابرین از شارژ الکتریکی باید صرف نظر کرد.اما چگونه؟
دانشمندان تلاش دارند تا بحث در مورد چگونگی جلب انرژی از جهان در حال گسترش را آغاز نمایند.دانشمندان می گویند، ما نمی دانیم که آیا چنین پروسه هادر طبیعت اتفاق می افتد و یا اینکه امکان ایجاد آن موجود است. اما با درک اینکه این مشکلات تخنیکی هستند، نه اساسی، پس می توان گفت تحقق این ایده در حال حاضر بیشتر تخیلی است.
اولگ تیرایف، رئیس آزمایشگاه فیزیک (انرژی بالای) انستیتوت تحقیقات اتمی " دوبنا" در مورد خطر احتمالی چنین سلاح ها و عدم اجرای به دلیل محصور بودن کوارک ها خاطر نشان ساخته می گوید، "بسیار خوب است که کوارک ها با هم متصل هستند.
اگر آنها از هسته خارج شوند، یک بمب کوارک وحشتناک با انرژی بیشتری از یک انفجار هسته ای بوجود می آید. تیرایف ابراز داشت که در این صورت نقص جسم اتم نزدیک به صد درصد است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала