فلم روابط پنهان "پوتین" و "ترامپ" بزودی منتشر می گردد

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر فلم روابط پنهان "پوتین" و "ترامپ" بزودی منتشر می گردد
فلم روابط پنهان پوتین و ترامپ بزودی منتشر می گردد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا فلم مستندی را آماده نموده که در آن ادعا می شود حقایق ارتباطات طولانی مدت رئیس جمهور ترامپ و ولادیمیر پوتین رهبر روسیه افشا می گردد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Variety در تاریخ 31 آگست ایالات متحده فلم مستند "رویدادهای فعال" را منتشر خواهد کرد که در آن، ادعا می شود، ارتباط طولانی مدت بین روسای جمهور روسیه و ایالات متحده، ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ را فاش خواهد شد.
خاطر نشان می گردد که فلم داستان های مربوط به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا در سال 2016 را، که به روسیه ارتباط داده می شود نیز روشن خواهد ساخت. 

ترامپ: من موفق به ایجاد پیوند با پوتین شدم - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: من موفق به ایجاد پیوند با پوتین شدم
 
به گفته رژیسیور فلم Jack Bryan ترامپ در "چندین دهه" "در دستان پوتین بازیچه" بود. او مطمئن است که رهبر روسیه در حال حاضر 30 سال است که سیاست های خشونت آمیزرابا استفاده از حملات سایبری پروپاگاند و فساد به پیش می برد.
این فلم جدید شامل گزیده های از مصاحبه با سناتور جان مک کین، هیلاری کلینتون، رقیب ترامپ در انتخاب رییس جمهور ایالات متحده امریکا، مایکل ماکفول، سفیر سابق امریکا در روسیه ، و همچنین دیگر سیاستمداران و نمایندگان خدمات ویژه ایالات متحده می باشد.
برایان می گوید: "هنگامی که ما شروع تهیه این فلم کردیم، فکر می کردیم که ما حقایق رسوا کننده درباره پوتین و ترامپ پیدا می کنیم ؛ اما در نهایت مابزرگترین تهدید را برای صد سال دموکراسی ایالات متحده امریکا پیدا نمودیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала