پناهجوی اخراج شده افغان به آلمان باز می‌گردد

© REUTERS / Michaela Rehleپناهجوی اخراج شده افغان به آلمان باز می‌گردد
پناهجوی اخراج شده افغان به آلمان باز می‌گردد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک پناهجوی بیست‌ساله افغانستان از اداره مهاجرت آلمان شکایت کرده است که باوجوده که پرونده او نهایی نبوده است، او را دولت این کشور اخراج کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل شبکه یک، نصیب الله، پناهجوی بیست‌ساله افغانستان از اداره مهاجرت آلمان شکایت کرده است که باوجوده که پرونده او نهایی نبوده است، او را دولت این کشور اخراج کرده است. اکنون اشپیگل آنلان نگاشته است که این پناهجو بزودی به آلمان برگشت خواهد کرد.

اخراج ده‌ها پناهجوی افغان از جرمنی - اسپوتنیک افغانستان
اخراج ده‌ها پناهجوی افغان از جرمنی

این جوان در اردوگاه در نیوبراندن برگ در ایالت مکلین برگ غربی پومیرانیا بود که ماه پیش همراه با 68 پناهجوی دیگر به کابل برگشتانده شد.
نصیب الله بیست سال عمر داشت و پس از آنکه در اپریل سال 2017میلادی درخواست پناهنده‌گی اش رد شد، بار دیگر درخواست داد و منتظر پاسخ دادگاه بود که به افغانستان برگشت داده شد.
منابع دولتی به روزنامه شپیگل گفته است که تمام سناد این پناهجو آماده است تا اورا بزودی به آلمان برگردانند. این جوان در حال حاضر در کابل در محل از سوی دولت آلمان نگهداری می‌شود.
نصیب الله ابتدا نیاز دارد به اسلام آباد پایتخت پاکستان برود و از آنجا ویزای آلمان را دریافته و سپس راهی آن کشور شود.
هزینه سفر نصیب الله بدوش اداره مهاجرت آلمان است.
این در حال است که بیشتر ایالت‌های آلمان از محدودیت در اخراج پناهجویان افغان حمایت کرده و اکثریت ایالت‌های آلمان روی اعمال محدودیت در اخراج پناهجویان افغان متعهد استند. تنها ایالت بایرن می‌خواهد بدون محدودیت همه پناهجویان رد شده را به افغانستان اخراج کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала