فیس بوک قصد کنترول حساب های بانکی کاربران خود را دارد

© AP Photo / Gus Ruelasشبکه اجتماعی فیس بوک
شبکه اجتماعی فیس بوک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سایت اجتماعی فیس بوک از بانک های امریکا تقاضا واگذاری گزراشات مالی مشتریان ایشان نموده است تا باشد که سرویس خوب و مساعد را برای کاربران بانک ایجاد نماید.

اسپوتنیک به نقل از The Wall Street Journal، واگذاری اطلاعات محرم برای فیس بوک ضرور است تا پلاتفورم معاملاتی را ایجاد نماید. این سایت اجتماعی می خواهد دستیابی به سجل و سوانع مشتریان و حساب های بانکی ایشان پیدا کند.

واتساپ - اسپوتنیک افغانستان
اساسگذاران واتساپ و فیس بوک 1.3 ملیارد دالر خسارمند شدند
گفته میشود که در سالهای اخیر فیس بوک چندین بار به بانک های مشهور و بزرگ چون JPMorgan Chase, Wells Fargo и U.S.Bancorp مراجعه نموده است. یکی از واریانت های همکاری بین بانک ها و فیس بوک- پول باقی مانده در حساب بانکی کاربران فیس بوک از طریق مسنجر میباشد.
یک تعداد از واگذاری معلومات در ارتباط مشتریان خود امتناع ورزیده اند و آنرا محرم دانسته اند. فیس بوک به بانک ها وعده داده است که گزارشات در مورد مشتریان بانک را به شخص سوم نمی دهد و از آن در اعلانات خود استفاده نمی نمایند.
علت دیگری برای عدم همکاری فیس بوک با بانک ها نیز وجود دارد. بانک می خواهد که مشتریان خود را تحت کنترول خود داشته باشد و حساب معاملات ایشان از طریق بانک صورت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала