ارزیابی شانس جنگنده روسی در نبرد با جنگنده امریکایی

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر ارزیابی شانس جنگنده روسی در نبرد با جنگنده امریکایی
ارزیابی شانس جنگنده روسی در نبرد با جنگنده امریکایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه امریکایی نشنل انترست در گزارشی به ارزیابی شانس جنگنده SU-35 روسیه در نبرد با جنگنده نامرئی امریکایی پرداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه‌ای امریکایی نشنل انترست، جنگنده روسی نسل چهارم Su-35 به وضاحت پیشرفته تر از تمام آنالوگ های غربی موجود می باشد، اما هنوز مشخص نیست که در رقابت با جنگنده های نسل پنجم امریکایی F-22 و F-35 می تواند آنها را شکست دهد یا خیر؟
برتری اصلی جنگنده سو-35 توانایی فوق العاده مانور آن است. انجن های توربوجت AL-41F1S به هواپیما اجازه می دهد تا از زاویه های بسیار بلند هدف را نابود کند، مانورهای پیچیده ای را انجام دهد و همچنین به آسانی راکت های دشمن را رد کند.
این هواپیما قادر است سرعت خود راتا 2.25 ماخ برساند، سقف کاری آن 18 هزار متر است و محدوده پرواز آن تا 4،5 هزار کیلومتر می رسد.
نشریه می نویسد که به عنوان سلاح، Su-35 از راکت های K-77M رادار استفاده می کنند که محدوده پرواز آنها بیش از 190 کیلومتر اعلام شده است. در فواصل کوتاه، یک مراکت R-74 با کنترل مادون قرمز استفاده می شود که پیلوت می تواند آن را به طور مستقل به به کمک چشم نوری بر روی کلاه ایمنی هدایت کند.
علاوه بر این، در زرادخانه Su-35، راکتهای متوسط R-27 و P-37 با برد متوسط و راکت های دوربرد موجود است که از آن ها برای نابودی سیستم دفاعی و شناسایی رادار و هواپیماهای سوختگیری در شرایط جنگ راداری استفاده می شود.
مهمترین اسلحه هواپیمای Su-35 سیستم رادار " ایربیس- E " با آنتن های غیر فعال و سیستم راداریOLS — 35 است. شعاع عمل آن تا 80 کیلومتر می رسد.
نشنل انترست معتقد است که تمام این قابلیت بعید است در نبرد با هواپیماهای نامرئی نسل پنجم F-22 و F- 35که می توانند در فاصله 160 کیلومتری جنگنده روسی را شناسایی وراکت ها را به سمت آن ها پرتاب کنند،در نبرد هوایی به موفقیت جنگنده روسی منجر شود.
اما Su- 35 در صورتی که بتواند فاصله خود را کم کند، می تواندبه سادگی جنگنده های F-22 و F-35 را شکست دهد. اما با وجود تمام این مقایسه ها، فقط در نبرد واقعی برتری جنگنده ها مشخص خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала