حمله هوایی امریکا به پلیس و طالبان در ولایت لوگر 50 کشته برجاگذاشت

© Sputnikلوگر
لوگر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولایت لوگر در شرق افغانستان از روز گذشته هدف حملات گروهی طالبان قرار گرفته و درگیری‌ها بین دو طرف ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که درگیری‌ها بین نیروهای امنیتی افغان و طالبان در ولایت لوگر در شرق افغانستان ادامه دارد، جنگنده‌های امریکایی مواضع طالبان و نیروهای امنیتی افغان در این ولایت را بمباران کردند.
ولایت لوگر در شرق افغانستان از روز گذشته هدف حملات گروهی طالبان قرار گرفته و درگیری‌ها بین دو طرف ادامه دارد.
مقامات محلی اعلام کردند که جنگنده‌های امریکایی امروز صبح مواضع طالبان و نیروهای امنیتی افغان در این ولایت را بمباران کردند که به دو طرف تلفات وارد شده است.
برخی از منابع محلی از کشته شدن دست‌کم 50 نفر بر اثر این درگیری‌ها خبر می‌دهند.  

لوگر - اسپوتنیک افغانستان
کشته شدن چهار پولیس در حمله مهاجمان در لوگر

«عبدالولی وکیل» معاون شورای ولایتی لوگر گفت: طالبان شب گذشته به ولسوالی "ازره" حمله کرده است و نیروهای امنیتی در این ولایت نیز در محاصره این گروه قرار دارند.
وی افزود: جنگنده‌های امریکا صبح امروز نیز دو پوسته پلیس در این ولایت را هدف حمله هوایی قرار دادند که در نتیجه 15 نیروی پلیس کشته شد.
معاون شواری ولایتی لوگر تصریح کرد که گروه طالبان به سمت مرکز این ولایت در حال پیشروی است.
«حمیدالله حمید» ولسوال ازره با وجود تائید کشته شدن تعدادی از طرف‌های درگیر، آمار مشخصی از تلفات درگیری‌ها در این ولایت ارائه نکرده است.
از سوی دیگر، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان نیز حمله این گروه به "ازره" را موفقیت آمیز دانست و از پیشروی افراد این گروه به سمت مرکز ولایت خبر داد.
این در حالی است که حملات طالبان بار دیگر در سرتاسر افغانستان افزایش یافته است و چند روز پیش نیز ولسوالی چنارتوی ولایت ارزگان هدف حملات گروه طالبان قرار گرفته بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала