خوابی که دیدنش برای یک زن، یک میلیون دالر آورد

© Fotolia / Pakhay Oleksandrخوابی که دیدنش برای یک زن، یک ملیون دالر آورد
خوابی که دیدنش برای یک زن، یک ملیون دالر آورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک شهروند از شهر نیویورک ایالات متحده امریکا، گفته است که در تکت لاتری شماره‌‌های که در خواب دیده بود برایش یک میلیون دالر به ارمغان آورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از UPI، مری ویلسون، شهروند شهر نیویورک امریکا، می‌گوید که در تکت‌ لاتری اعداد و شماره‌های را در خواب دیده بودم و این شماره‌ها برایم یک میلیون دالر به ارمغان آورد.

برنده خوش شانس تکت لاتری در امریکا میلیون ها دالر به دست آورد - اسپوتنیک افغانستان
برنده خوش شانس تکت لاتری در امریکا میلیون ها دالر به دست آورد

این زن امریکایی چند سال پیش این اعداد را به خواب دیده بود و مطمین بود که این اعداد برایش شانس برنده شده را مهیا می‌کند، بالاخره این زن امریکایی در یک قره‌کشی اشتراک کرد و در این بار پنج عدد از شش عددیکه باید در این قره‌کشی مطابقت می‌کرد پنج عددیکه این زن در خواب دیده بود جور آمد وی برده جایزه دوم این قره‌کشی شد.
وی افزود: "من با شوهرم به شهر رفتیم و تمام تکت‌های لاتری را خریداری نمودیم و توافق کردیم در صورت‌که برنده شویم پولی که بدست می‌آوریم تقسیم می‌کنیم".
هر یک از آنا یک‌چهارم از مبلغی را دریافت کردند که بعد از پرداخت تمام مالیات‌ها باقی مانده بود. در نتیجه آنها 168.039 دالر دریافت نمودند.
پیش از این در ماه جولای سال جاری گزارش شد که در استرالیا، شش مرد کارگر محسن، پنج سال در یک قره‌کشی با یک ردیف اعداد در قره‌کشی‌ها بازی می‌کردند که در نهایت یک شناس بزرگ برایشان رخ داد که برنده قره‌کشی شدند و پول‌های دریافت شده را با هم تقسیم نموده و یک پارتی پر سر و صدا را ترتیب دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала