«ستون‌فقرات نابود شد»؛ ادای احترام می، سوژۀ خندۀ شبکه‌های اجتماعی+عکس

© AFP 2023 / Philippe Huguen«ستون‌فقرات نابود شد»؛ ادای احترام می، سوژۀ خندۀ شبکه‌های اجتماعی+عکس
«ستون‌فقرات نابود شد»؛ ادای احترام می، سوژۀ خندۀ شبکه‌های اجتماعی+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژست عجیب ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا هنگام ملاقات با شاهزاده ویلیام جهت عرض ادب و ارادت، دوباره سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، رفتار عجیب ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا، هنگام ملاقات با شاهزاده ویلیام جهت عرض ادت و ارادت، سوژه را به کاربران و رسانه‌های که با نگاهی طنز مروری بر حرکات عجیب و غریب این شخصیت سیاسی سرشناس در هنگام دیدار با اعضای خانواده سلطنتی داشته باشند. موضوعی که به نوعی ترزا می را در ویترین رسانه‌ها تبدیل به یک مضحکه کرد.
آنچه در جریان ملاقات وی با این اشخاص جلب توجه می‌کند خم‌شدن بیش از اندازه اوست که در ذوق مخاطب ‌می‌زند و تصویری از چاپلوسی ترزا می را به نمایش می‌گذارد.
موتاز النور، در صفحه توییتر خود با نشار عکسی از نخست‌وزیر بریتانیا، نوشته است، من توانایی‌های نخست‌وزیر را تحسین می‌کنم با وجود که من 41 سال دارم جرات همچو تمرینات ندارم که انجام دهم.

Toxic Shop Syndrome همچنان یک ویدیو را منشتر کرده است که در آن واکنش شاهزاده ویلیام را نشان می‌دهد که سعی می‌کند که به ژست تراز می، (به عرض ادب) نخست‌وزیر کشور نخندد.

همچنان کاربران I'm Alright Jack — It's Every Man For Himself با انتشار یک تصویر نوشته و حدس زده اند که به زودی ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا، به اعضای خانواده سلطنتی عبادت و دعا خواهد کرد.

Adolf Rees-Mogg همچنان در صفحه توییتر خود یک عکس از می را نشرکرده بو نوشته است.

نخست‌وزیر بریتانیا زمان که شاهزاده ویلیام را ملاقات می‌کند ستون فقرات خود را از دست می‌دهد.
این اولین بار نیست که نخست‌وزیر این‌طور به نشانۀ خم می‌شود. در اینترنت تصاویر زیادی از این نخست‌وزیر منتشر شده است که در تصاویرهای منتشر شده نشان داده شده است که می با رفتار عجیبش در مقابل ملکه الیزابیت و اعضای خانواده سلطنتی خم شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала