نبرد های شدید در غزنی جریان دارد

© Photo / وزارت امور داخلهطالبان در آستانه اشغال غزنی
طالبان در آستانه اشغال غزنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فعلاً درگیری در حوالی ساختمان های قوماندانی پولیس و ولایت غزنی بشدت جریان دارد و مهاجمین در این حملات از سلاح های سنگین استفاده می کنند .

اسپوتنیک به نقل از العالم، حملات گروه طالبان که در چند روز گذشته در سطح ولایت غزنی افغانستان جریان داشت، شب گذشته (پنجشنبه) بر شهر غزنی مرکز این ولایت در 145 کیلومتری شهر کابل متمرکز شد و با ورود مهاجمین، این شهر در آستانه سقوط قرار گرفت.

تلفات نیروهای امنیتی افغان در ولایت غزنی - اسپوتنیک افغانستان
تلفات نیروهای امنیتی افغان در ولایت غزنی
یکی از ساکنان شهر غزنی روز جمعه در گفت و گوی تلیفونی با خبرنگار ایرنا گفت که حدود 100 پوسته نیروهای امنیتی در غزنی بدست طالبان افتاده است و در حال حاضر درگیری در حوالی ساختمان های قوماندانی پولیس و ولایت غزنی بشدت جریان دارد و مهاجمین در این حملات از سلاح های سنگین استفاده می کنند.
این شخص که خواست نامش افشا نشود افزود، تعمیر قوماندانی پولیس حریق گردیده است و تنها صدای فیر های پراکنده به گوش می رسد و بخش های زیادی از ساختمان قوماندانی در دست طالبان قرار دارد و درگیری در ساختمان ولایت نیز بشدت جریان دارد.
وی در مورد میزان تلفات طالبان و نیروهای امنیتی اطلاعی نداشت و تنها گفت که احتمال دارد قوماندان پولیس در بیرون از شهر مانده باشد زیرا وی برای یک عملیات به یکی از ولایت های نزدیک غزنی رفته بود.
هنوز مقامات رسمی افغانستان درمورد این واقعه گزارشی منتشر نکرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала