توزیع هیروئین رایگان به معتادان درناروی

© Fotolia / Yuliyamتوزیع هیروئین رایگان به معتادان درناروی
توزیع هیروئین رایگان به معتادان درناروی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت ناروی برای 400 معتاد توزیع هروئین آزاد را به عنوان بخشی از آزمایش برای بهبود کیفیت زندگی آنها آغاز نموده است


به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Independent این برنامه آزمایشی تا سال 2020 ادامه خواهد داشت.هنوز مشخص نیست که اشتراک در آن روی کدام اصول صورت می گیرد و به چه تعداد دکتران کدام دارو ها را تجویز می کند؟

طرفداران این برنامه معتقد اند که دسترسی به هروئین میزان مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر را کاهش می دهد و در مبارزه با جرایم کمک می کند.
بنیت هوی، وزیر بهداشت ناروی، می گوید که این برنامه یک راه حل مناسب را برای بلند بردن کیفیت زندگی آنعده معتادان مواد مخدر که در روش های مبارزه با اعتیاد شامل نیستندفراهم می سازد.
در سال 2017، ناروی، رفراندوم راجع به دموکراتیزه سازی مواد مخدر برگزار کرد. اکثر شهروندان ناروی از این تصمیم حمایت می کنند تا تمرکز مقامات را از مشکل مجازات برای درمان معتادان مواد مخدر تغییر دهد. با این وجود، مقامات قانونی ساختن به اصطلاح "مواد مخدر سبک" را رد می کنند.
ناروی یکی از بالاترین شاخص های مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر در اروپا را دارا است. در سال 2015 حدود 80 هزار نفر از اثر مصرف مواد مخدر جان های شان را از دست دادند. مصرف دارو های هیروئین زیر نظر پزشکان در کشورهای سوئیس،دانمارک و هلند رسماً پذیرفته شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала