حمایت حامد کرزی از موضع احزاب سیاسی برای مذاکرات مستقیم بین الافغانی

© Sputnik / Evgeniy Odinkov /  مراجعه به بانک تصاویر حمایت حامد کرزی از موضع احزاب سیاسی برای مذاکرات مستقیم بین الافغانی
حمایت حامد کرزی از موضع احزاب سیاسی برای مذاکرات مستقیم بین الافغانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حامد کرزی با اعلام حمایت از موضع احزاب سیاسی اعلام کرد که تحقق صلح در افغانستان بدون شک ایجاب مذاکرات بین الافغانی را مینماید.

به گزارش اسپوتنیک، "حامد کرزی" رئیس جمهور پیشین کشور اعلام کرد که جمعی از نماینده گان احزاب سیاسی، ائتلاف ها و شخصیت های مهم کشور روز جمعه مواضع شان را در باره برخی از مسائل اساسی کشور طی نشستی در کابل اعلام نمودند.
کرزی از اعلام مواضع این ائتلاف در رابطه به تشکیل "هیئت ملی برای مصالحه" متشکل از "نماینده گان احزاب، ائتلاف های سیاسی، حوزهٔ مقاومت، شورای ملی و جامعه مدنی" برای آغاز مذاکرات مستقیم بین الافغانی با تحریک اسلامی طالبان به منظور رسیدن به صلح، استقبال نموده و این خواست این ائتلاف را کاملاً مورد تائید قرار داد.
وی همچنان اظهار امیدواری کرد که این کوشش ها برای صلح، از طریق مشوره های بیشتر مردمی تقویت یابد.
رئیس جمهور پیشین افزود: تحقق صلح در افغانستان بدون شک ایجاب مذاکرات بین الافغانی را مینماید.
وی از تحریک اسلامی طالبان نیز تقاضا کرد تا برای رسیدن به صلح که آرزوی دیرینهٔ مردم رنج دیدهٔ افغانستان است، وارد مذاکرات بین الافغانی شود تا باشد که همهٔ ما افغان ها برای رفاه مردم و آبادی کشور عزیز ما دست به کار شده و برای فرزندان خود آیندهٔ درخشانی را به بار بیاوریم

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала