بزرگترین بودجه وزارت دفاع امریکا امضا شد

© Photo / United States government work کشتی کوماندوی بحری امریکا
کشتی کوماندوی بحری امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترامپ بزرگترین بودجه دفاعی امریکا در طول تاریخ علیه روسیه را امضا نمود.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا بودجه دفاعی امریکا برای سال مالی 2019 را به امضا رساند. حدود 716 میلیارد دالر برای نیازهای نظامی تخصیص داده می شود که 20 % بیش از سال 2018 است.

پنتاگن - اسپوتنیک افغانستان
افزایش بودجه وزارت دفاع امریکا
بدین ترتیب این بودجه، بزرگترین بودجه دفاعی در تاریخ آمریکاست. این سند در پایگاه «فورت درام» در نیویارک به امضا رسید. در بودجه جدید مخارج نظامیان 2,6 % افزایش می یابد.
در سند دفاعی مدرنیزه کردن تقریبا تمام انواع واحدها از جمله نیروهای استراتژیک و افزایش پرسونل به تعداد 15600 نفر در نظر گرفته شده است. بودجه دفاعی برای 487 هزار و 500 نفر نیروی زمینی و 335 هزار و 400 نفر قوای بحری و 186 هزار و 100 نفر کوماندوی بحری و 329 هزار و 100 نفر قوای هوائی مصرف خواهد شد.
سرمایه خرید جدیدترین وسایط زرهدار Stryker A1 از 22 ملیون تا 360 ملیون دالر افزایش یافته است. همزمان قرار است 135 تانک M1 Abrams و 60 ماشین محاربوی Bradley و تقریبا 200 عراده مسایط نظامی چند منظوره و 3400 انواع ماشین محاربوی مدرنیزه شوند.
قرار است 7 میلیارد و 600 میلیون دالر صرف خرید 77 طیارات جدید « اف-35» شود و باقی پول صرف تکامل هواپیما های بدون سرنشین خواهد شد. 24 میلیارد و 100 ملیون دالر برای ساخت 13 کشتی نظامی و جدیدترین تحت البحری های استراتژیکی از نوع « کلمبیا» صرف خواهد شد.
President Donald Trump points to a supporter after speaking at the Conservative Political Action Conference (CPAC), Friday, Feb. 24, 2017, in Oxon Hill, Md. - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ بودجه نظامی امریکا را افزایش می دهد
رئیس جمهور امریکا موظف است طی 90 روز پس از اجرایی شدن بودجه گزارشی در باره فهرست اشخاص مرتبط با «سازمان اطلاعات روسیه» را ارائه بدهد که در رابطه با آنها بر طبق قانون تحریم هایی وضع خواهد شد.
چین، ایران و کوریائی شمالی از دیگر دشمنان امریکا از جمله در عرصه سایبری نامیده شده اند که مطابقت کامل با روح دکترین دفاعی امریکا دارد. شایان ذکر است که در یکی از بخش ها مستقیما گفته می شود که اجازه کاربرد نیروی نظامی علیه ایران و کوریائی شمالی داده نمی شود.
بودجه همچنین دولت امریکا را موظف می کند طی 6 ماه گزارش اقدامات مشترک با دیگر کشورها در خصوص مقابله با ایران را ارائه بدهد.این سند حمایت کنگره آمریکا از وحدت شورای همکاری کشورهای خلیج فارس را عنوان می کند.
افزون بر آن 500 ملیون دالر برای طراحی و تولید مشترک سیستم دفاع ضد راکتی با اسرائیل نیز در نظر گرفته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала