معاون رئیس‌جمهور امریکا به ترکیه: کاسه صبر ترامپ را لبریز نکنید

CC BY 2.0 / Michael Vadon / Vice President Mike Pence at CPAC 2017معاون رئیس‌جمهور امریکا به ترکیه: کاسه صبر ترامپ را لبریز نکنید
معاون رئیس‌جمهور امریکا به ترکیه: کاسه صبر ترامپ را لبریز نکنید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا به ترکیه هشدار می‌دهد که کاسه صبر رئیس‌جمهور امریکا را لبزیر نکند و اندره برانسون، کشیش امریکایی را آزاد نماید.

به گزارش اسپوتنیک، مایکل پنس، معاون دونالد ترامپ در توییتر خود نوشت: "اندره برانسون کشیش امریکایی یک آدام بی‌گناهی است که در ترکیه بازداشت شده است. من و رئیس‌جمهور امریکا، تا زمانی که این کشیش امریکایی آزاد و بازگشت وی به آغوش خانواده، دوستان و دیگر کلیسایش در امریکا به پافشاری قاطع بر خواست خود ادامه خواهیم داد".
مایکل پنس گفت: "ترکیه نباید کاسه صبر دونالد ترامپ را لبریز کند چون رئیس‌جمهور امریکا قصد دارد برای بازگشت امریکایی‌های که به‌طور غیر عادلانه در دیگر کشور‌ها بازداشت و یا حبس شده اند، مجاهدت ورزد".

هیزر نائورت، سخنگوی وزارت خارجه امریکا بنوبه خود خاطرنشان کرد که فعلاً دیدار نمایندگان امریکا و ترکیه برای بحث درباره آزادی کشیش زندانی و دیگر امریکاییان برنامه‌ریزی نشده است اما در این رابطه "تلاش های دیپلماتیک ادامه دارد.
آندره برونسون کشیش امریکایی که در شب کودتای ترکیه بازداشت شده بود با حکم دادگاه این کشور به حبس خانگی تغییر وضعیت داد.
برونسون 50 ساله از کارولینای شمالی در شب کودتای 15 جولای سال 2016 به اتهام همکاری با جریان گولن و جاسوسی و نیز همکاری با پ ک ک بازداشت شده بود.
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا نیز از رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه خواسته است تا برای آزادی کشیش تلاش کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала