پاسخ کیم جونگ اون به دشمنان کوریای شمالی

© REUTERS / KCNAپاسخ کیم جونگ اون به دشمنان کوریای شمالی
پاسخ کیم جونگ اون به دشمنان کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی اعلام کرد، که احداث مجتمع گردشگری "«ونسان-کالما» یک پاسخ جدی به نیروهایی است که تلاش می ورزند، ملت کوریا را با کمک تحریم ها و محاصره خفه کنند.

کیم جونگ اون کوریای شمالی را به حالت عادی در می آورد - اسپوتنیک افغانستان
کیم جونگ اون کوریای شمالی را به حالت عادی در می آورد
به گزارش اسپوتنیک، کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی گفت، ایجاد منطقه گردشگری ساحلی در چنین دوره دشواری برای کوریای شمالی "یک باردیگر وحدت حزب، ارتش و ملت را به جهانیان نشان می دهد".

رهبر کوریای شمالی خاطرنشان ساخت، که این مجتمع هدیه بسیار خوبی برای مردم است.
وزارت مالیه امریکا چهارشنبه اعلام کرده بود، که سه شرکت کشتیرانی خارجی از روسیه، چین و سنگاپور را که با انتقال کالا به کوریای شمالی به این کشور در پیشبرد برنامه هسته ای اش مساعدت کرده اند، تحریم می کند.

بر اساس تحریم های جدید امریکا، دارایی های شرکت های نامبرده در حیطه عملکرد نظام قضایی امریکا مسدود شده و شرکت های امریکایی اجازه همکاری با این شرکت ها را ندارند. 
شرکت های تحریم شده متهم هستند، که به کوریای شمالی کمک کرده اند، تا تحریم های بین المللی را با تعیین مسیرهای جدیدی برای صادرات و واردات از طریق بنادر چین و روسیه، دور بزنند.
یادآوری می‌کنیم، که 12جون در دیدار سنگاپور، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی پس از چندین ساعت مذاکره یک سند توافق امضاء کردند    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала