روسیه شریک اصلی تولید کنندگان مواد غذایی سوریه

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه شریک اصلی تولید کنندگان مواد غذایی سوریه
روسیه شریک اصلی تولید کنندگان مواد غذایی سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تولید کنندگان مواد غذایی سوریه، روسیه را به عنوان شریک اصلی خود نامیدند.

موتر های زرهی ساخت شوروی، عصای دست ارتش سوریه - اسپوتنیک افغانستان
موتر های زرهی ساخت شوروی، عصای دست ارتش سوریه + ویدئو
به گزارش اسپوتنیک، تعداد کشورهایی که تولید کنندگان سوریه محصولات خود را به آن کشورها صادر می کنند، نزدیک به 1.5 برابر بیشتر از شاخص های پیش از جنگ است.

هشتاد درصد صنایع غذایی در سوریه بازسازی شده است. چنین ارقام در اداره ولایت دمشق داده شده است.

یک نمونه از احیای اقتصاد شهر آدرا است. پنج سال پیش، راهزنان در اینجا مسئول بودند. و اکنون ده ها کارخانه و کارگاه های کوچک باز شده اند، که صدها پناهنده و ارتش بازنشسته در آنجا کار می کنند. آنها همه چیز را از گوشت های کنسروی تا شیرینی تولید می کنند. تنها در روز 4 تن قهوه در اینجا تولید می شود. محصولات شرکت های محلی را می توان در قفسه فروشگاه های روسی یافت.

طلال الکلاشی، رئیس بخش صنایع غذایی در دمشق می گوید:- "روسیه به شریک اصلی ما تبدیل شده است. روابط بین کشورهای ما در حال حاضر در اوج خود است. این همکاری دو طرف سودمند است. ما مواد خام روسیه را می خریم و تولیدات کشورمان را با محصولات سنتی ما عرضه می کنیم: زیتون و روغن زیتون، آب میوه، میوه ها و سبزیجات".

او افزود: تا هنوز هم در ادرا بسیاری از مردم به تولید چپس خود افتخار می کنند. حتی در زمانی که جنگ در چند کیلومتری تولید چپس جریان داشت، تولید و حمل و نقل چپس متوقف نشده بود. در زمان جنگ مواد اولیه برای تولید چپس به صورت غیر مستقیم از مصر خریداری می شد و اکنون کچالو را دوباره از مزارع سوریه از جایی که ارتش سوریه ستیزه جویان را بیرون رانده می آوریم.

یادآوری می کنیم، که درگیری ها در سال 2011 در سوریه آغاز شد و تا اکنون ادامه دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала