پنتاگون برای افزایش توانایی‌های رزمی سربازان خود دارو می‌سازد

© AFP 2023 / Noorullah Shirzada / FILESپنتاگون برای افزایش توانایی های رزمی سربازان خود دارو می‌سازد
پنتاگون برای افزایش توانایی های رزمی سربازان خود دارو می‌سازد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پنتاگون پانزده میلیون دالر را برای تحقیق در زمینه توسعه و ترکیب دارو اختصاص داده است که باید ویژگی‌های رزمی ارتش امریکا را به‌طور قابل توجهی بهبود بخشد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد فرماندهی عملیات ویژه ایالات متحده امریکا، درخواست چنین ترکیب دارو را نموده است تا استفاده از آن افزایش توانایی‌های زرمی سربازان را بالا ببرد.
در این سند یادآوری می‌شود که نیروهای ویژه ایالات متحده امریکا باید در شرایط ناگوار و فشار روانی با استفاده از همچو دارو بتوانند فعالیت بدنی فوق‌العادۀ داشته باشند.

پنتاگون جایگزین برای «جی پی اس» ایجاد خواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان
پنتاگون جایگزین برای «جی پی اس» ایجاد خواهد کرد

در حال حاضر ستاد فرماندهی عملیات ویژه ایالات متحده امریکا به دنبال پیمانکاران برای تحقیق و توسعه ترکیب روش های جدید برای بهبود ویژگی های فیزیکی کماندو ها از طریق دارو است.
همانطور که تاکید شد، پنتاگون نیاز به تکنالوژی دارد تا "عملکرد فیزیولوژیکی سربازان نیروهای ویژه فوق‌العاده باشد از جمله افزایش مقاومت بدن سربازان در شرایط ناگوار محیط زیست و تقویت فزیکی عمومی به منظور حفظ قابلیت آمادگی رزمی و قابلیت مبارزه در شرایط دشوار را دارا باشد".
همچنان، پنتاگون می‌خواهد راهی برای کاهش وقت خواب برای سربازان پیدا کند تا به‌طور که ارتش ایالات متحده امریکا نیازی بیشتر از چهار ساعت به خواب نداشته باشد.
پیش از آن معلوم شد که ایالات متحده امریکا در حال کشف و ارزیابی نقطۀ ضعف سیستم‌های دفاعی کشور های دیگر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала