تخفیف روسیه در فروش اس-400 به هند

© Sputnik / Sergei Malgavkoتخفیف روسیه در فروش اس-400 به هند
تخفیف روسیه در فروش اس-400 به هند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه در قیمت سیستم دفاع هوایی اس-400 به هند، تخفیف می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، دمیتری شوگایف، رئیس سرویس فدرال همکاری تخنیکی-نظامی روسیه اعلام نمود که روسیه در قیمت "اس-400" به هند تخفیف می‌دهد.

وی گفت:"هند برای روسیه شریک استراتژیک است. از اینرو ما علایق شرکای خود را در نظر می‌گیریم و بدون آنکه به خود ما ضرر وارد شود، سعی می‌کنیم تخفیف‌هایی در قیمت سیستم دفاع هوایی اس-400 برای آنها قایل شویم. پایه و اساس کامل برای امضای قرارداد اس-400 آماده شده است. روی تمام جنبه‌های فنی و تجاری این قرارداد توافق صورت گرفته و فکر می‌کنم ما به امضا شدن آن نزدیک شده ایم".

روسیه تکنالوژی جنگنده سوخو را به هند می‌دهد - اسپوتنیک افغانستان
روسیه تکنالوژی جنگنده سوخو را به هند می‌دهد

وی همچنان یادآور شد که به امضا رسیدن این قرارداد در نشست روسیه-هند در ماه اکتوبر "منطقی و زیبا" خواهد بود.

در آغاز ماه اگست گزارش شده بود که هند از تحریم‌های امریکایی به دلیل خرید اس-400 در امان خواهد ماند. اما به باور شوگایف "بدون شک، امروز نیز هند تحت فشار شدید قرار دارد" و این فشار همچنان ادامه دارد.

در ماه جولای شورای خریداری‌های دفاعی هند، اصلاحات در معامله با روسیه مبنی بر خرید اس-400 را به تصویب رساند. در اخیر ماه می اعلام شد که ارزش عمومی این قرارداد بیشتر از 6 میلیارد دالر است.

در آغاز سال جاری نشریه Defense News گزارش داده بود که مذاکرات میان روسیه و هند مبنی بر خریداری اس-400 به دلیل قیمت بلند این سیستم، با مشکلات مواجه شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала