بی توجهی ترامپ به نظرهمسرش در مورد دکوراسیون کاخ سفید

© REUTERS / Mark Kauzlarichبی توجهی ترامپ به انتخاب همسرش در مورد دکوراسیون کاخ سفید
بی توجهی ترامپ به انتخاب همسرش در مورد دکوراسیون کاخ سفید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی منابع از اختلاف‌نظر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا و همسرش ملانیا در خصوص دکوراسیون کاخ سفید خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از " واشنگتن پست" دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، از مبل که توسط همسرش ملانیا ترامپ خریداری شده بود چشم پوشی نموده و آنها را با اشیای دیگر که به ذوق خودش انتخاب شده است، جایگزین نمود.
هنگامی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در جنوری 2017، وارد کاخ سفید شد، ملانیا ترامپ، همسرش با پیش کشیدن بهانه تحصیل فرزندشان، مدت ها در عمارت لوکس نیویورک باقی ماند و از نقل مکان به کاخ سفید خودداری کرد.
دو منبع نزدیک به کاخ سفید به روزنامه واشنگتن پست گفتند ملانیا ترامپ همواره مبل و اثاث بخش مربوط به خود در کاخ سفید را تغییر می دهد. او معمولا محل اقامت خود در کاخ سفید را با اسباب و اثاثه جدید، لوکس و مارک دار تزئین می کند. اما زمانی که برای چند روز آنجا را ترک می کند، دونالد ترامپ دستور می دهد دکوراسیون آن محل را با اثاثه ای طلایی و قدیمی به سبک روکوکو و لوئی چهاردهم تغییر دهند.
به گفته یکی از این منابع خبری، خودسری ترامپ برای تغییر طراحی داخلی محل اقامت ملانیا در کاخ سفید حاکی از بی توجهی او به خواسته های همسرش است.
پیشتر در آغاز ماه اگست گزارش شد که مقام‌های امریکایی طبق توافقی با بوئینگ، 34 میلیون دالر را صرف ارتقای فضای مجلل دو هواپیمای ویژه رئیس جمهور امریکا خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала