خروج رونالدو هواداران رئال را کاهش داد

© REUTERS / David Mdzinarishviliخروج رونالدو هواداران رئال را کاهش داد
خروج رونالدو هواداران رئال را کاهش داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب گذشته رئال مادرید توانست با 2 گل ختافه را شکست دهد و پس از نتیجه ناامیدکننده مقابل اتلتیکو مادرید، شروع خوبی در لالیگا داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، مسابقه رئال با ختافه آغاز خوبی داشت اما نبودن هواداران همانقدر به چشم می‌آمد که غیبت ستاره تیم.
رئال مادرید توانست با 2 گل ختافه را شکست دهد و پس از نتیجه ناامیدکننده مقابل اتلتیکو مادرید، شروع خوبی در لالیگا داشته باشد. پیروزی مادریدی ها در حالی رقم خورد که بیش از حرکات تکنیکی بیل و ضربه سر دیدنی کارواخال، سکوهای خالی برنابئو به چشم آمدند.
این اولین بار در ده سال گذشته بود که کهکشانی ها اولین بازی خانگی لیگ را در حضور کمتر از 50 هزار هوادار تجربه می کردند! احتمالا مهم ترین دلیلش خروج کریستیانو رونالدو از رئال مادرید باشد اما نباید فراموش کرد که علاوه بر رونالدو، زین الدین زیدان نیز دیگر در ترکیب رئال نیست. همچنین مادریدی ها ستاره بزرگی را خریداری نکرده اند. مضاف بر این ها شکست تحقیر امیز برابر رقیب همشهری نیز در این استقبال کم رنگ تاثیرگذار بوده است.
چنین آماری از نظر حضور تماشاگر، آخرین بار در فصل 09/2008 رخ داد که رئال مادرید به سرمربیگری "خوان دی راموس" با حساب 3 بر 1 نتیجه را به تیم مایورکا واگذار کرد.
رونالدو که از سال 2009 در رئال مادرید حضور داشت، در تاریخ 10 جولایه سال جاری از این تیم یونتوس ایتالیا پیوست.
البته روند کاهش تماشاگران در بازی های افتتاحیه از فصل 2012-13 آغاز شده است. جایی که رئالی ها سومین فصل با خوزه مورینیو را آغاز کرده بودند و مسرور از حضور رونالدو، بنزما و… حضوری پرشور در سانتیگو برنابئو داشتند و البته در اولین گام مقابل والنسیا متوقف شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала