نیروهای بیگانه باید از سوریه خارج شوند

© Photo / Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federationسرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه
سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه: از تمام نیروهای بیگانه که غیر قانونی در داخل قلمرو سوریه قرار دارند، باید سوریه را ترک کنند.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: تمام نیرو‌های بیگانه که هم اکنون به طور غیرقانونی در سوریه حضور دارند، باید از این کشور خارج شوند.
به گزارش اسپوتنیک، لاوروف اظهار داشت: سرانجام باید تمام نیروی های خارجی که بدون دعوت رسمی دولت سوریه حضور دارند باید سوریه را ترک کنند.

اردوی ترکیه - اسپوتنیک افغانستان
گزمه مشترک نظامیان ترکی و امریکائی در سوریه
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه قبلا گفته بود که امریکا تمام پیشنهادات مثبت برای حل وفصل بحران در سوریه را رد می کند وجلوی عملیات مبارزه با تروریزم در ادلب مانع ایجاد می کند. وی اشاره کرد که امریکای ها مخالف خروج از مناطقی حضور نیروی های خود در "تنف" نزدیک سرحد سوریه وعراق هستند وغیر قانونی بودن حضور نیروی های نظامی وابسته به یک کشور خارجی در اراضی یک کشور دیگر بدون دعوت رسمی از دولت های قانونی آن کشورها را نادیده می گیرند.
در حال حاضر چهره سوریه توسط سه عامل خارجی که دارای استراتیژی، درک دقیق از علایق ملی خود و آمادگی شان برای دفاع از این علایق، باشند، تعیین می‌کنند.
این سه عامل عبارت از روسیه، ایران و ترکیه می‌باشند. شماری از کارشناسان معتقد اند که این سه کشور حتی قصد دارند سوریه را میان شان تقسیم کنند، بدین معنی که مسکو، انقره و تهران تصمیم خواهند گرفت تا چگونه و در کجا به منافع کدام کشور در قلمرو سوریه احترام گذاشته شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала