"کلاشنیکف" رقیب "تسلا" می‌شود+ویدیو

© Photo / Kalashnikov"کلاشنیکف" رقیب "تسلا" می‌شود+ویدیو
کلاشنیکف رقیب تسلا می‌شود+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایژماش شرکت اسلحه‌سازی (کلاشنیکف) در روسیه تصمیم دارد یک سوپرکار الکتریکی (electric supercar) را بسازد و رقابت به تسلا موتورز کند.

به گزارش اسپوتنیک، ایژماش شرکت اسلحه‌سازی (کلاشنیکف) در روسیه گفته است که در حال حاضر شرکت ما، در حال توسعه تکنالوژی برای ایجاد سوپرکار الکتریکی است، این تکنالوژی به ما اجازه می‌دهد که یکی از تولید کنندگان پیش‌قدم در عرصه موترهای الکتریکی در جهان مانند، شرکت تسلا موتورز باشیم و بتوانیم با شرکت تسلا رقابت نمایم.
این شرکت در حال حاضر ایده یک سوپرکار (CV-1) در قالب یک موتر قدیمی به نام ایژ 21252 "کومبی" طراحی کرده است که قدرت این موتر 220 کیلو وات بوده و ذخیره انرژی 350 کیلومتر را دارد.

یکی از برتری اصلی تکنالوژی جدید شرکت کلاشنیکف، برای ایجاد موترهای الکتریکی، سیستم مدیریت مدولاسیون باطری است که اجازۀ جریان الکتریکی را تا قدرت 2هزار تا 3 هزار آمپر را می‌دهد.
بطری موتر الکتریکی از شرکت ظرفیت تغذیه 90 کیلو وات بر ساعت برق را دارد باطری این موتر به اندازه 50×50×100 سانتی متر و وزنش 50 کیلوگرام می‌باشد و اجازه می‌دهد تا قدرت 1.2 مگاوات برسد.
در حال حاضر این شرکت چند موتر الکتریکی را ساخته است، از جمله موتر UV-4 می‌باشد. قدرت این موترهای 50 کیلو وات بوده و حداکثر سرعت آن 80 کیلومتر در ساعت می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала