روسیه در کدام بخش های نظامی از امریکا برتر است؟

© Sputnik / Press service of the Northern Fleet/Andrey Luzikروسیه در کدام بخش های نظامی از امریکا برتر است؟
روسیه در کدام بخش های نظامی از امریکا برتر است؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه در سه بخش کلیدی نظامی از ایالات متحده امریکا برتر است.

برتری روسیه بر امریکا در داشتن سیستم دفاع هوایی و سلاح دقیق - اسپوتنیک افغانستان
برتری روسیه بر امریکا در داشتن سیستم دفاع هوایی و سلاح دقیق
به گزارش اسپوتنیک، نشنل انترست نوشت: روسیه در سه بخش نظامی از ایالات متحده امریکا پیشی گرفته است.

لیزا سمپ عضو ارشد مرکز راهبردی و مطالعات بین المللی امریکا گفت: ارتش روسیه است در حوزه های محافظتی با کمک سیستم های راکت های دوربرد، در جنگ افزارهای ترکیبی و همچنین در جنگ سایبری از امریکا پیشی گرفته است.

سمپ اشاره کرد، که پس ماندگی امریکا در برابر روسیه بیشتر از واقعیت است و به روشنی در اروپای مرکزی و شرقی مشهود است.

این درحالیست، که رقابت مسکو با واشنگتن در سراسر جهان به نظر مشکوک می رسد، و روسیه دارای برخی از پتانسیل و منابع برای مقابله با چالش های امریکا و متحدان آن در یک منطقه خاص است.

اِولین فارکاس معاون پیشین دستیار وزیر دفاع امریکا به نوبه خود گفته است، که روسیه بر خلاف ایالات متحده، به خوبی به مدرنیزه کردن نیروهای مسلح خود پرداخته است. اگر چه بزرگترین هزینه دفاعی را ندارد. مسکو قدرت خود را در زمینه های کلیدی مانند راکت های کروز، سیستم های دفاع هوایی افزایش می دهد که در آینده به مشکلات عمده ای برای امریکا منجر می شود.

یادآوری می کنیم، که اصلاحات نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در سال 2008 در نشست خبری کالج نظامی وزارت دفاع این کشور اعلام شد. برنامه مدرنیزاسیون، شامل موارد زیر است: اداره واحدها و اتصالات در سراسر روسیه با انواع مختلفی از سیستم ها و مجتمع ها — از آخرین مبارزان به تانک های ارتقا یافته.

در همین پیوند، در سال 2017 تنها 16  کشتی جنگی، 190 هواپیما و هیلکوپتر مدرن، 800 تانک و خودروهای زرهی، 170 سیستم راکتی ضد هوایی و 1950 ماشینهای چند منظوره به ارتش روسیه تحویل شد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала